10 מכל הבחינות :)איש מקסים ולבבי. הגיע בזמן והשקיע בתיקון.
מקווה שהתיקון יהיה יעיל לאורך זמן. ניקוי יסודי ופתיחת סתימות שפגעו במאוורר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית שוק, הוד השרון.
משוב: 28/03/2024
תיאור השירות:
תיקון של מקרר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון יפה, הוד השרון.
משוב: 26/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת שארפ שלא התקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר בסך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ג. כפר סבא.
משוב: 07/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין! ממליץ מכל הלב. היתה נזילה. עשה עבודה מעולה, נתן את הנשמה, חידש את כל המקרר. אין דברים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת בן דוד, כפר סבא.
משוב: 12/06/2023
תיאור השירות:
ניקוי מאוורר במקרר יין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיקלה משאל, כפר סבא.
משוב: 15/09/2022
תיאור השירות:
בדיקת מדחס תקול במקרר מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה ממש מהמם! התייחס מאוד נחמד, ועוד לפני שהגיע פרס את כל הקלפים על השולחן ביושר ולא התחייב שיצליח לבצע את התיקון, באמת מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי ברגיל, כפר סבא.
משוב: 15/08/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר LG שהפסיק לקרר ומילוי גז.
חוות דעת:
זיהוי מהיר של התקלה, הסביר על כל מהלך שהוא עושה בפירוט, בנועם ובסבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עובד ע. כפר סבא.
משוב: 30/05/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר מקצר.
חוות דעת:
5 דק' לקח לו להבין מה הבעיה פירק והרכיב את המפסק שקיצר.
היה אדיב מאוד ואף התקשר מספר פעמים אחרי לוודא כי הכל תקין.
שורה תחתונה, מקצועי, אדיב והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי ויסמן, הוד השרון.
משוב: 10/05/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להצטברות מים במקרר.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד. עזר בטלפון ללא לקיחת תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
תומר סולומון, הוד השרון.
משוב: 17/02/2022
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. לצערנו התיקון לא הצליח ונאלצנו לקנות מכשיר חדש, אך הוא הציע להחזיר לנו את עלות החלק שהחליף.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1298 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.