מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.63
מחיר 9.31
איכות 9.53
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איגור בסקין, פתח תקווה.
אשרור: 09/08/2016
משוב: 27/07/2015
תיאור השירות:
חיפוי קיר קרמיקה במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין. הוא מאוד מקצועי ויסודי, מאוד מקפיד על הפרטים הקטנים. לא מחפף, במיוחד בתיקונים הקטנים והפינישים בסוף העבודה. לקח את הסכום שנקבע מראש, בלי לספר סיפורים ולנפח עלויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלכסנדר ליפשיץ, תל אביב.
משוב: 06/01/2015
תיאור השירות:
עבודות צבע וטיח ל 2 חדרים, פירוק פנלים של 2 קירות, החלפת מערכת חשמל בסלון ובחדר שינה והתקנת נקודות חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני מאוד מצטער שלקחתי אותו. הוא היה יקר ב20 אחוז מבעלי מקצוע אחרים. בזמן הצעת המחיר אביעד אמר שהוא בין הקבלנים "היותר טובים שיש", אבל כשהוא התחיל לעבוד, ראיתי שהעבודה שלו היא ברמה בינונית, סבירה במקרה הטוב, ולא כמו שהציג את עצמו. אחרי כמה ימים של עבודה, לא הרגשתי יותר בנוח סביבו ובטח לא להשאיר אותו לבד בדירה שלי, לא שישמור עליה, ולא שיעשה עבודה טובה ונאלצתי להישאר ולעבוד מהבית במשך כל תקופת השיפוץ. מה שכן, הוא עובד עם צבעי בשם יוסי, שהוא מקצוען ואחד הטובים שנתקלתי בהם. הצבע בקירות יצא סבבה בגלל הצבעי, חוץ מכמה דלתות שלא נצבעו עד הסוף כמו שצריך ונאלצתי לסיים את העבודה בעצמי. הטיח יצא בעייתי, בכל מקום יש פיצוצים, גם משהו שנאלצתי לתקן בעצמי. גם החשמל יצא בעייתי, חצי מהשקעים והמפסקים או שהם עקומים או שהם רחוקים מהקיר וכשהערתי לו על כך הוא אמר "שככה זה". מניסיון עבודה עם שיפוצניקים אחרים אני יודע טוב מאוד שלא "ככה זה", ושזאת לא עבודה איכותית כלל. במקרה אחר בו היה צריך לסדר מפסק, נאלצתי להעיר לו על כך שלוש פעמים עד שהוא ניאות לתקן כמו שצריך, ועוד כעס עלי על כך וגרם לי להרגיש כאילו אני מציק לו. הוא לקח חלק מהעבודות שהוא אמר שיעשה בעצמו, אבל בסוף נתן אותם לשכן שלי, שהוא שיפוצניק, ולא שילם לו. לכן יצא שאני נאלצתי לשלם לשכן שלי מכספי בגלל חוסר נעימות. קבענו שהוא יעשה גם את הריצוף, אבל כמובן שלא לקחתי אותו לעבודות עתידיות אחרי הביצוע הנוכחי. הייתה לי סתימה בכיור האמבטיה במשך שבוע שלם באשמתו ובאשמת עובדיו, סתימה שלא איפשרה לי להשתמש בכיור באמבטיה בכלל והוא לא סידר אותה למרות שהערתי לו על כך מספר פעמים. הוא האשים פעם אחר פעם את "הצינורות" עד ששוב נאלצתי לתת לשכן שלי לפתוח אותה אבל הפעם הוא שילם לו. מיותר לציין שבכל השנים שבהן גרתי בדירה, אפילו פעם אחת לא הייתה לי שם סתימה, וגם לא אחרי השיפוץ. אבל זה לא הפריע לאביעד להאשים את "הצינורות". אביעד גם לקח לי כבל מאריך והרס אותו, למרות שהבטיח, לא הביא אחד חדש. לא רק שאביעד יותר יקר מאחרים, גם העבודה שלו היא ברמה בינונית. הוא לוקח בעל מקצוע אחר ולא משלם לו שזה חמור. מהצד שלי, וכמו כל לקוח, האחריות שלי היא לשלם לו בזמן - שילמתי לו כמעט מחצית מהסכום כבר בימים הראשונים של העבודה! בנוסף הוא הרגיש מספיק נוח כדי לבקש ממני שאחד הפועלים שלו יישאר בדירה שאני מטפל בה במשך כמה ימים כי הייתה לו נסיעה ארוכה הביתה והסכמתי. השיא כמובן היה כשאביעד החליט על דעת עצמו שאני השליח שלו, והתחיל לשלוח אותי יום אחר יום לקנות לו ולעובדיו ארוחות צהריים, ופעם ביומיים-שלושה לטמבוריה להשלים לו חומרי בנייה או לעזור ולהרים חומרי בנייה לדירה. מצד אחד, הוא עובד בבית שלי ורציתי להקל עליו. מצד שני זאת באמת חוצפה להרגיש מספיק בנוח לבקש מהלקוח שלך להלין עובדים שלו אצלך, להפוך את הלקוח לשליח שלך, לדרוש במשך שעה מהלקוח לעבוד אצלו גם ביום העצמאות (הוא איים שהעבודה תתעכב בשבועיים, ונאלצתי לוותר) ובסוף עוד לתת לו הרגשה שהוא טרחן ומציק! הייתי ממש סבבה איתו וכל מה שביקשתי ממנו שהוא יעשה עבודה מקצועית בדיוק כמו שהוא הציג את עצמו, או לפחות כמו שבעל מקצוע שלוקח מחיר שגבוהה ב20 אחוז מבעלי מקצוע אחרים, ולא קיבלתי את התמורה שהוא הבטיח שאני אקבל. כשיצא מהדירה נשארו לי ניקיונות לעשות, ניקיונות שלקחו קרוב ל-11 שעות, הכל על הברכיים, למרות שהוא אמר שזה ניקיון חפיף. הסיבה היא פשוטה - הם לא טרחו להגן על הרצפה בזמן הצביעה, וכשהערתי על זה, הוא אמר שזה יורד במים רותחים. אז לא, 11 שעות לקח לי לשפשף את הצבע מהרצפה עם מגרדת. הוא אמר שהעבודה תיקח שבועיים ובסוף זה לקח 3 שבועות. אבל זה פחות משמעותי לי, העיקר שהעבודה הייתה יוצאת כמו שצריך. במהלך השיפוצים המחיר קפץ ב20 אחוז בגלל עבודות חשמל שהאיש חשמל שלו קבע שיש לעשות. בתמורה הוא התחייב לסדר כמה דברים נוספים, מצד אחד כמה כסף הסכמנו עליו הוא זכר מצוין, אבל דווקא חלק מהדברים שהתחייב לעשות בתמורה שכח והייתה הרגשה כאילו נכנסים מחדש למשא ומתן, שזאת גישה באופן בסיסי מאוד לא מקצועית, כי כל מה שהוא צריך היה לעשות זה יומן (דבר שגם היה פותר את העניין של התשלום לשיפוצניק שהוא לקח, ובסוף נפל עלי). אני ממש מאוכזב ממנו ואין סיכוי שאקח אותו לעבודות נוספות, גם אם הוא לרוב נחמד ומחייך הרבה. ההתקשרות איתו הייתה החוויה הכי גרועה שלי במידרג בהפרש עצום (עד שפגשתי אותו ממוצע הציונים שלי במידרג היה תשע נקודה תשע). כמובן שלהצעה שלו לשכתב מחדש את הביקורת תמורת שיפוצים בחינם סירבתי.
איכות
3
מחיר
3
זמנים
4
יחס
5
3
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 27/03/2014
משוב: 23/09/2013
תיאור השירות:
שיפוץ מחסן עם גג רעפים בגודל 14 מ"ר, פירוק גג רעפים והתקנת גג שינגלס בשילוב לוחות OSB. איטום החללים בין קורות הגג הקיימות לגג שינגלס שנבנה. החלפת משטחי הבידוד בחלל הגג והנחת בידוד חדש. פירוק תקרת הגבס ספוגת עובש והתקנת תקרת גבס עבה ועמידה למים- גבס ירוק. פירוק והחלפת משקוף דלת + מנעול. תיקון טיח וצביעה בסופרקריל מ.ד. לבן בקירות חיצוניים של המחסן. פתיחת הסדקים הקיימים, איטומם החלקתם וצביעה בסופרקריל לבן בקירות פנימיים של המחסן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה ברמה איכותית מדויקת ונקייה, אנחנו מאד מרוצים והיה תענוג גדול לארח אותו ואת עובדיו המסורים. הוא אדם הגון מאד, קבענו מראש ובכתב את הליכי העבודה הנחוצה, יעד תחילת וסיום העבודה, סיכמנו מחיר- וכך שילמנו. עלות העבודה בהחלט סבירה, לקחנו מספר הצעות ובחרנו באביעד. בעת סיום העבודה לא היו תוספות במחיר או מחלוקת כלשהיא במהלך העבודה. כל בקשותינו התמלאו לשביעות רצוננו המלאה. אביעד אדם תרבותי ומנומס הרוכש כבוד לזולת, וכן ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי חרש, כפר סבא.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
הדבקת בריקים במבואת סלון ומטבח.
חוות דעת:
אביעד היה מעולה! בחור על הכיפאק, חיובי, שירותי מאוד, עשה עבודה מקצועית, אמין, הגיע בזמן והוא דוגמה לאיך קבלן אמור להתנהל לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגיב משולם, הרצליה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דלת בעזרת שליכט צבעוני.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומצוינת, עמד בזמנים, שירותי ומהיר, לקח מחיר הוגן והתוצאה יצא מושלמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייוי פרץ, רמת גן.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
בניית קיר, החלפת ברז ותיקון תריסים.
חוות דעת:
שירות מעולה. אביעד מקצועי, מאוד נחמד ועמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יעקב גבל, צור משה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
איטום קירות חיצונים, רובה בשירותים, ניקוי עובש וצביעת קירות בבית.
חוות דעת:
שירות מצוין. המחיר טיפה יקר לדעתי אבל הם עשו עבודה טובה מאוד. אביעד הביא 4 חברה שעבדו בזריזות, במהירות, סיימו אפילו לפני הזמן וניקו אחריהם. הוא עמד במחיר שאמר ומגיע לו תשבחות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי סמואלוב, מזור.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
ריצוף שני משטחים בכניסה לבית וביציאה למרפסת בגודל 18 מ"ר.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הייתי מאוד מרוצה ממנו מהזמינות ומהיחס. הוא בא, עשה עבודה מאוד יפה ואיכותית, לקח מחיר הוגן והוא בן אדם טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תרצה ק. תל אביב.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
קילוף עובש ותיקון טיח וצבע בקירות מטבח.
חוות דעת:
אביעד היה מצוין, אדיב ומדויק, והפועלים שלו נעימים ונחמדים. הם עבדו מאוד יפה והשאירו את האזור נקי, היו עם ראש גדול ותיקנו כמה דברים מעבר למה שביקשתי. הכל יצא מאוד יפה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזריה שורק‬‎, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
טיפול בעובש וצביעת דירת 3 חדרים.
חוות דעת:
אחלה שירות. אביעד מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית נבון, נתניה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
פירוק תקרת גבס עקב החלפת מזגן.
חוות דעת:
בחור נחמד, התרשמתי לטובה. הוא היה זמין, נעים, הגיע בזמן ואני מרוצה ממש, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין נידם, תל אביב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקוני צבע ורטיבות בשני חדרים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש אחלה, הגיע בזמן, היה מקצועי, נחמד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר אקנין, פתח תקווה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
בניית חגורת בטון עם ציפוי שיש על גג בבית פרטי.
חוות דעת:
עושה רושם של בחור נחמד, דאג להשאיר סביבה נקייה, הביא את הציוד שלו ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר ר. תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
שיפוץ קטן בחדר שינה וצביעה נקודתית של קיר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה זמין באופן מיידי, בא לקראתי במחיר, עשה את העבודה וניקה אחריו. סך הכל הוא בחור נחמד והכל בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איריס קרוג, פתח תקווה.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
שיפוץ של אמבטיה, שירותים ומסדרון שכלל עבודות חשמל ואינסטלציה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עשה את העבודה בשיא המהירות. היה אמפתי ורגיש למצב שנקלענו אליו. הוא הראה המון מקצועיות, הבין על מה הוא מדבר המליץ לי על דברים מקצועיים כי לא היה לי זמן לקחת מעצב ואם הוא לא היה ממליץ לי לא הייתי יודעת. באמת אין לי מילה רעה להגיד, ואם היה דירוג יותר מ10 הייתי מדרגת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא בלופרב, תל אביב.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
הגבהת ריצפת מקלחון ואיטום.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא ענה מהר וביצע את העבודה ללא דיחוי והמחיר היה קצת גבוה לדעתי אבל בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיה דויטש, גבעת שמואל.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
שיפוץ אמבטיה הכולל החלפת קרמיקה, סידור אסלה, תיקון נזילה והחלפת ברזים.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים. עבודה טובה ומעולה, עמד בזמנים, ישר, הגון ואני ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז אור, תל אביב.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
איטום ושיקום קירות בדירת 2 חדרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, השירות שלו טוב וגם היחס, בחור מאוד נחמד, עמד בזמנים שקבע, אני ממש מרוצה מהעבודה שהוא עשה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן אייכנבאום, פתח תקווה.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
שיפוץ באמבטיה הכולל שבירת קירות, התקנת קרמיקה ועבודות אינסטלציה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, באמת אחלה. הוא מקצועי, נתן שירות טוב מאוד, עמד בלוחות הזמנים, היה באמת בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס פרידמן, נתניה.
אשרור: 07/01/2019
משוב: 16/05/2018
תיאור השירות:
שיפוץ כללי של 8 דירות בבניין שכלל צביעה וטיח בכל הדירות ותיקון תריס מברזל במחסן.
חוות דעת:
היה מעולה! האמת שהוא עשה עבודה מעולה! מגיע לו עשר מעשר. הוא עבד מהר, עמד בזמנים, עשה עבודה איכותית ודרש את המחיר הכי זול שבדקתי בהפרש משמעותי. אני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 119 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק