מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.25
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.42
זמנים 9.69
מחיר 8.95
איכות 9.47
דירוג כללי 9.25
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
קרין ר. נתניה.
אשרור: 30/10/2017
משוב: 13/08/2017
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי , הוספת בידוד על צנרת נחושת והוספת תעלת ניקוז מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בערב התקשרתי ובבוקר מוקדם כבר היה אצלי לבדוק ולתקן את התקלה (טיפות על הצנרת). הגיע בזמן, בדק וקבע מה היתה הבעיה. המזגן חזר לעבוד בצורה טובה. לא השוותי כדי לדעת האם המחיר גבוה או לא.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
לימור א. אבן יהודה.
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
החלפת קבל מדחס וקבל מאוורר במזגן רגיל, 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר אבל מאוד יקר לדעתי. הוא אמר לי שהמחיר יקר בגלל שהחליף כמה דברים אבל לא היה נראה לי שהוא באמת החליף את כל הדברים האלו.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
תגובת העסק:
הוזמני ע"י הלקוחה לתיקון מזגן. הגעתי בזמן שנקבע. אציין שהלקוחה היא לא הייתה בבית, רק הילדים והסבא. המזגן תוקן לשביעות רצונה ועובד מעולה עד היום. הלקוחה עודכנה טלפונית מה תיקנתי ופירוט גם צוין בחשבונית שקיבלה. לטענת הלקוחה, חבל שלא ציינה זאת בפני כי אם הייתה מבקשת הייתי חוזר וממראה לה את החלקים שהוחלפו.
7
כללי
גירסאות
עדי ש. אבן יהודה.
משוב: 18/07/2017
תיאור השירות:
החלפת מפסק ביטחון של מזגן מפוצל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מקסים אורגד, נתניה.
משוב: 03/12/2015
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת חלקים בחיבור תלת-פאזי במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר מאד, באותו היום שהתקשרתי אליו. הוא פתר את התקלה, אבל המחיר היה מאד יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ינאי, נתניה.
אשרור: 13/11/2015
משוב: 09/09/2015
תיאור השירות:
תיקון מדחס במזגן מרכזי.
חוות דעת:
שי היה מאוד אדיב ושירותי. הוא איתר מהר את התקלה ופתר אותה במקום בזמן קצר, פשוט מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם לידני, נתניה.
משוב: 13/09/2015
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל בעקבות קצר במזגן רגיל של חברת LG.
חוות דעת:
הוא נתן שרות טוב מאד. הוא היה מקצועי וידע לאתר את הבעיה מהר מאד. הוא נתן הערכת מחיר לפני שעשה את התיקון. אנחנו היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי ערב, אבן יהודה.
משוב: 28/09/2014
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא עשה עבודה טובה והיה ממש נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רחמים אמינוב, נתניה.
משוב: 19/08/2014
תיאור השירות:
תיקון מזגן מפוצל של אלקו הייטק 3 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן. הוא עשה את העבודה במהירות ובצורה טובה. הוא גם לקח מחיר זול יותר ממה שחשבתי שייקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס צ'רנובסקי, נתניה.
משוב: 13/07/2014
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן, חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה והמחיר הוגן. הוא הגיע בזמן והכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה בורשטיין, נתניה.
משוב: 06/07/2014
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מעולה. יצאתי ממש מרוצה מהעבודה שלו. הוא הגיע להורים שלי והם יצאו ממש מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 271 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק