מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בועז
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.87
מחיר 9.47
איכות 9.77
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
זהר סלמן, ירקונה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
בועז אחלה גבר! בחור נחמד, בעל מקצוע טוב והמחיר הוגן. ממליץ בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יבגני דולקרט, הוד השרון.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם ג. רעננה.
משוב: 30/08/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש ותיקון המערכת סולרית של הבניין.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! בועז מקצועי מאוד, הוא לא עזב עד שתיקן את את כל הבעיות שבהן נתקלנו. בזכותו נמנע נזק של אלפי שקלים למערכת הסולרית של הבניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרי ברוך, כפר סבא.
משוב: 03/03/2016
תיאור השירות:
תיקון סתימה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא פתר את התקלה במקצועיות והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי כהן, רעננה.
אשרור: 08/12/2015
משוב: 18/08/2015
תיאור השירות:
תיקון קולט של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצויין ועשה עבודה טובה ומהירה למרות שלטעמי הוא לא היה הכי זול אבל אחרי העבודה הוא התקשר לוודא שאכן טופלה העבודה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני לוינסון, הוד השרון.
אשרור: 03/11/2015
משוב: 04/09/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה והתקנת ברז בדוד שמש.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד. הוא עשה עבודה טובה. הכול היה אחלה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי ניסניק, כפר סבא.
אשרור: 20/01/2015
משוב: 20/11/2014
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותיקון קולטים בדוד שמש 150 ליטר, של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מכל הבחינות. קודם כל הוא הגיע בזמן שקבענו. הוא גבה את הסכום שביקש מראש שזה בד"כ משהו שקשה להתחייב אליו, הוא נתן הערכת מחיר בטלפון לכל מיני אופציות שיכלו להיות. זה נתן לנו הרגשה בטוחה שאנחנו יודעים מול מה אנחנו עומדים. הוא היה מקצועי בטירוף, ענה על כל השאלות ששאלנו והציע הצעות לשיפור. הדוד שמש שלנו קיצר והפיל את כל החשמל בבית. הוא פתר את הבעיה וגם הציע לנו פתרון זמני לקולטים כדי שלא תהיה לנו בעיה נוספת בחשמל, עד שניערך לתיקון קולטי השמש (מדובר בדוד שמש ישן מאוד שמזמן לא מתפקד). ***עדכון: אחרי כשבועיים חזרנו אליו והזמנו קולטים חדשים. הם הותקנו ואנחנו מאוד מרוצים! (סוף סוף מים חמים מבלי להדליק את דוד החשמל).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן עזרא, רעננה.
משוב: 24/12/2014
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אדיב,מקצועי ומהימן. אני מאוד מבסוט.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נימרוד כהן, שדה חמד.
משוב: 10/12/2013
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש גדול.
חוות דעת:
נתן שירות טוב, בא בהתראה קצרה. היה תנאים לא כל כך נוחים והוא לא עשה דאווינים. אני נותן בהכל 10 חוץ מהמחיר שהיה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה סוירנובסקי, ראש העין.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של נזילה מדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצויין! עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 383 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק