מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוני
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.49
מחיר 9.18
איכות 9.66
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 90 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 13/01/2011
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים בברזים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא תיקן את הבעיה במחיר טוב והוא עשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוריה כהן, טבריה.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז ראשי בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ז. טבריה.
אשרור: 08/03/2016
משוב: 11/08/2015
תיאור השירות:
התקנת צינור חדש של מים קרים על קיר חיצוני לדירה ותיקון ווסת לחץ של דוד המים.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד ומקצועי. הוא הגיע בפעם הראשונה על מנת לאתר את הבעיה. בפעם השניה עבד על התיקון כמה שעות ובפעם השלישית הגיע לזמן קצר להשלמות קטנות. הייתי מרוצה מהשירות שלו, המקצועיות והיחס הטוב, האדיבות, מלבד המחיר שהוא גבה, שהיה יקר בעיני. הוא גבה תשלום נפרד על כל ביקור ולא חישב אותם כחלק מהתשלום של כל העבודה. ציפיתי ממנו שירכז את התשלום על כל הביקורים ביחד ולא יגבה תשלום על כל ביקור בנפרד למשל, ביקור ראשון על מנת לאתר ולבדוק מה הבעיה והביקור השלישי שהיה קצר כדי לעשות דברים קטנים לסיום העבודה. כמו כן היות ולא היה ברור ממה נובעת התקלה הוא התחיל לעבוד מבלי שסיכמנו על מחיר סופי, נתן הערכת מחיר כללית, ובסיום ביקש תשלום גדול פי שתים, שהיה מאוד מפתיע. לסיכום: אינסטלטור נחמד אדיב מאוד מקצועי, אך המחירים יקרים.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שיר אליגור, אשדות יעקוב(איחוד).
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
תיקון אינטרפוץ באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהשירות, ההיענות והנעימות. הוא היה מאוד מקצועי ועבד המון זמן ועם הרבה סבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית דוזלר, קרית גת.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
שירות נהדר. בעל מקצוע בסדר גמור, נתן שירות טוב, מקצועי ועמד במחיר שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ענבל, בני יהודה.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 15/11/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה לקומה התחתונה, הוספת רובה במקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, הדייר היה מבסוט ממנו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לירן ברע, נווה איתן.
משוב: 05/06/2014
תיאור השירות:
תיקון צינור חיצוני מהשירותים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, אדיב ועשה את העבודה בצורה מוקפדת וטובה.
איכות
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דובב גולן, מעלה גמלא.
משוב: 05/05/2013
תיאור השירות:
טיפול בפיצוץ צנרת בגג.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, ממש בסדר גמור! הוא בא למרות שהוא היה בלחץ של זמן והיה אדיב, חייכני ושירותי. מבחינת הוגנות המחיר, לא עשיתי סקר אבל זה היה נראה לי שווה את המחיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה פ. פתח תקווה.
אשרור: 19/11/2012
משוב: 13/02/2011
תיאור השירות:
תיקון צנרת ומנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה מאוד אמין ועשה עבודה טובה. הוא השקיע המון זמן ועד שהוא לא פתר את הבעיה הוא לא הלך. הוא ממש פרפקציוניסט :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ב. פתח תקווה.
משוב: 06/06/2011
תיאור השירות:
פתיחת סתימות והחלפת מנגנון אסלה.
חוות דעת:
היה מצויין! הוא עבד נקי ומקצועי והסביר לי מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 90 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק