מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שאול
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.86
מחיר 9.67
איכות 9.68
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מוטי שילון, רמת גן.
משוב: 06/03/2015
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג מיצובישי לנסר 2007.
חוות דעת:
הוא היה מעולה :) שמתי אצלו את הרכב ואחרי כמה ימים הגעתי לקחת את הרכב לאחר שעבר טיפול מסור. הם היו נחמדים מאד ומקצועיים. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא שביט, גבעתיים.
משוב: 15/12/2014
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לרכב מסוג מיצובישי לנסר, שנת 2005.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלהם, הם עמדו בזמנים, מאוד מקצועיים, אמינים, נחמדים והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ז. רמת גן.
משוב: 07/03/2013
תיאור השירות:
טיפול 15000 ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
האוטו נוסע והוא היה סה"כ מקצועי הוא גם סידר לי את הפגוש על הדרך, הכל היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
shaked hiba, תל אביב.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב 15000. רכב מיצובישי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה לגמרי, מקצועי, נחמד ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי גולן, תל אביב.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג מיצובישי לנסר שנת 2011 כולל החלפת פילטר שמן, פילטר מים וברקסים.
חוות דעת:
שירות נהדר! קיבלתי שרות באמת נפלא. ישב והסביר לי באדיבות ובסבלנות. יחד עם העובד שלו טיפלו לי באוטו. היה שירות מהיר, תוך שעתיים כבר הייתי בחוץ. מאוד סבלניים, ממש מקסים. זאת החוויה הכי טובה שהייתה לי במוסך :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני בכר, תל אביב.
אשרור: 29/03/2018
משוב: 22/12/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, הכנה לטסט והגשה לטסט ברכב מסוג מיצובישי משנת 2006.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה את העבודה כמו שצריך, התייעץ איתי וניסה לחסוך לי כסף כמה שיותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי חסקלוביץ', תל אביב.
משוב: 21/12/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג מיצובישי S10 שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל קדר, הרצליה.
אשרור: 25/11/2017
משוב: 08/08/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט לרכב מיצובישי אאוטלנדר 2015.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הטיפול היה מקצועי מאד , בעל המוסך היה אדיב מאד , הסביר על כל מהלך הטיפול , המחיר היה הוגן ובניגוד למוסכים אחרים לא ניסה לדחוף פעולות שלא צריך לבצע - אמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר דרור, תל אביב.
משוב: 04/08/2016
תיאור השירות:
הכנה לטסט כולל החלפות של חלקים קטנים ברכב מיצובישי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, גם במחיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תום זמיר, תל אביב.
משוב: 17/05/2016
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג מיצובישי כריזמה 2002.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. יצאתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1425 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק