מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שאול
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.78
מחיר 9.46
איכות 9.49
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוריאל רוס, גבעתיים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב למזגן ברכב מסוג יונדאי 30i שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד, מהיר והוגן. הוא הסביר כל מה שעשה והיה נגיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוני לקט, גבעתיים.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת לאגר ברכב יונדאי i20.
חוות דעת:
היה מצוין, בחור באמת מעולה, הגעתי עם תקלה שכבר ידעתי מה היא אבל שאול התעקש לבדוק לעומק ורק אחרי הבדיקה החליף לי חלק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ז. גבעתיים.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג יונדאי i 30.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא בחור חביב ונתן שירות מקצועי. הוא עובד מכל הלב וסיים את העבודה צ'יק צ'ק. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה ויינברגר, רמת גן.
אשרור: 21/11/2018
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט, וטסט לרכב מסוג יונדאי I20 שנת 2013. כלל החלפה של שמנים ופילטר אויר.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, הייתי מרוצה מאוד. אני עוד אחזור אליו כי הוא מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עינת שושני, רמת גן.
אשרור: 18/05/2018
משוב: 09/10/2017
תיאור השירות:
החלפה של רדיאטור ברכב יונדאי וטיפול שגרתי לפני טסט ברכב שברולט.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד, הוא מאוד אדיב ושירותי. הוא ממש נחמד ומקצועי. היינו מאוד מרוצים הוא היה פשוט מצויין. מאוד אמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתב ג. רמת גן.
אשרור: 30/01/2018
משוב: 26/10/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף שכלל החלפת ברקס ברכב יונדאי גטס, 2007.
חוות דעת:
היה מצוין! עמד בזמנים, עשה מהר את העבודה, היה אדיב ונחמד. הרגשתי שהוא ישר ושאפשר לסמוך עליו. היו חריקות בברקס ולכן הלכתי אליו, הוא הסביר בדיוק מה הייתה הבעיה ומה הוא תיקן. אחר כך שלח הודעה לשאול מה שלומנו ומה עם הילד שלא הרגיש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה כהן, רמת גן.
אשרור: 22/10/2017
משוב: 18/06/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף והכנה לטסט של רכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2006.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הם היו מקצועיים ועבדו מהר. עשו רק את מה שהיה צריך ולא הכניסו בטיפול תיקונים מיותרים. סופר נחמדים, נעימים,מדברים בגובה העיניים ועונים על כל שאלה בסבלנות. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חי לוי, גבעתיים.
משוב: 13/03/2017
תיאור השירות:
החלפת היגוי ברכב יונדאי שנת 2015.
חוות דעת:
הם היו אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חי לוי, גבעתיים.
אשרור: 09/03/2017
משוב: 07/12/2016
תיאור השירות:
טיפול 90 אלף לרכב יונדאי.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא מקצועי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז רביע, רמת גן.
אשרור: 07/02/2017
משוב: 03/11/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה מכנית באוטו ברכב יונדאי אקסנט, 2008.
חוות דעת:
הוא נראה אדיב, פתר את התקלה והיה נראה לי בסדר גמור. לא ביצעתי סקר שוק ואני לא יודע מה המחירים במקומות אחרים. מבחינת מקצועיות זה נראה בסדר אבל צריך לראות את העבודה לאורך זמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1384 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק