מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שאול
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.86
מחיר 9.66
איכות 9.68
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל ש. תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט לרכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2009 כולל החלפת פנס.
חוות דעת:
אחלה שירות! היה אדיב והסביר לי מה הוא עשה, התרשמתי שהוא מקצועי. המחיר היה טיפה גבוה לדעתי אבל כן עשה עבודה יסודית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
חן שטיינמץ, תל אביב.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגהף ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהעבודה עצמה ומהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו וולנסקי, תל אביב.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
החלפת דסקיות ברקסים ברכב מסוג סוזוקי ספלאש שנת 2013.
חוות דעת:
אחלה אנשים, אחלה שירות. מחיר טוב, מקום מסודר. ממש עשר, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי קאופמן, תל אביב.
אשרור: 23/12/2018
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי, הכנה לטסט וטסט לרכב מסוג סוזוקי, שנת 2012.
חוות דעת:
היה ממש עשר, בכל המובנים. הייתי מרוצה מהכל, מהיחס, מהעבודה, מהמקצועיות ומהמחיר. הם מטפלים בכמה חברות רכב, כולל סוזוקי - הרכב שלי. המחיר היה נמוך לפחות בשליש ממחירי המוסכים האחרים שבהם טופל הרכב. התרשמתי מרמת הגינות גבוהה. אחזור לשם גם בעתיד ואמליץ לחברי לעשות כך. אני מודה ל''מידרג'' גם על המלצה זאת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב שמואל, תל אביב.
אשרור: 21/11/2018
משוב: 24/04/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב בסוג סוזוקי.
חוות דעת:
מעולה, מקצועי ממש, הסביר את כל התהליך ועמד בזמנים ובמחיר שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה וימן, תל אביב.
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מצערת בסוזוקי איגניס שנת 2006.
חוות דעת:
הם היו מצוינים. לקח להם הרבה זמן לגלות את התקלה כי היא הייתה מסובכת, הם היו סבלניים ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי סלובודוב, תל אביב.
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, 130 אלף, תיקון כפתור של החלון ותיקון וישרים ברכב מחברת סוזוקי, שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יורם סלע, תל אביב.
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2008.
חוות דעת:
שירות מצוין. מקצועי, אמין, מחיר הוגן ועבודה טובה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי פלטוב, תל אביב.
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
טיפול 15000 לרכב מחברת סוזוקי.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, טיפלו ברכב ברגע שהגעתי כמו שקבענו, אנשים טובים ואדיבים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אפרת ס. תל אביב.
משוב: 19/10/2017
תיאור השירות:
הכנה לטסט שכללה תיקון פלאגים ברכב מסוג סוזוקי סוויפט, שנת 2010.
חוות דעת:
היה אחלה! הם היו עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1423 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק