מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איזי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.83
מחיר 9.62
איכות 9.68
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי קיי, ראש העין.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
התקנת התקן נגד ברקים בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה נחמד והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יניב מ. ראש העין.
אשרור: 03/01/2017
משוב: 30/11/2016
תיאור השירות:
פיצול תשתית לשתי פיוזים, בדיקת תקינות ארון חשמל, מציאת בעיית חשמל הגורמת להקפאת פיוז.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק. הוא קודם כל הגיע להסתכל על העבודה, נתן הצעת מחיר ואמר מראש שיכול להיות שחלק מהדברים לא יהיו אפשריים לתיקון. כשהוא הגיע לבצע את העבודה הוא ניסה לעשות את כל הדברים האפשריים. את מספר הטלפון שלו אני שומר :). הוא גם הגיע בדיוק מתי שקבענו, ולקח מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ק. ראש העין.
משוב: 16/05/2015
תיאור השירות:
חיבור תאורת גינה ושתי נקודות קבועות לארון חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יבגני פוגרב, ראש העין.
משוב: 18/09/2014
תיאור השירות:
החלפת נתיך בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עבדנו אייתו בעבר אז הזמנו אותו עוד פעם. אין לי טענות, הוא ביצע את מה שהיה צריך לבצע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר מזור, אורנית.
משוב: 14/07/2014
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה יסודית וטובה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן דיין, ראש העין.
משוב: 20/06/2012
תיאור השירות:
החלפת שני פקקים בארון חשמל.
חוות דעת:
אני לא הייתי, אלא אשתי הייתה שם אבל היא הייתה ממש מוקסמת ממנו. היא אמרה שהוא היה מאד מקצועי ומעבר לעבודה שהזמנו אותו הוא גם חיזק את הלוח חשמל. היא הייתה מאד מרוצה. מבחינת המחיר, אני לא כל כך יודע מה להגיד אבל לדעתי זה היה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ברקוביץ', גבעת שמואל.
משוב: 19/04/2016
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. פתר את הבעיה בתורה טובה, היה אדיב מאוד והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה ה. רעננה.
משוב: 06/11/2014
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה פשוט נהדר. הוא עשה עבודה ממש טובה, היה מסודר והגיע בזמן שקבענו. היה ממש אדיב ונעים. יצאתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר ב. גת רימון.
משוב: 08/08/2014
תיאור השירות:
החלפת כבלי חשמל ומתג בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, מאוד נעים, עשה עבודה מקצועית והוא בחור נחמד. הוא לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני אדלר, כפר סבא.
משוב: 22/07/2014
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא הגיע בזמן שקבענו, טיפל בדברים שצריך וסידר עוד כמה דברים נוספים. הוא עשה עבודה מצוינת והמחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 325 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק