מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.58
מחיר 9.25
איכות 9.32
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי שם, חולון.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר ושנאי במקרר חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בחור טוב. אני מרוצה מהשירות שלו, המחיר והמקצועיות. הוא עמד בזמנים, פתר את הבעיה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברוך אשכנזי, בת ים.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
הפשרת קרח שהצטבר במקרר של חברת סמסונג כולל פירוק והרכבת חלקים במקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בא בזמן שהבטיח, תיקן והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מירב אויסלנדר, חולון.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
ביקור טכנאי לגבי מקרר.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, הגיע מהר ואמר שהמקרר ישן ואין טעם לתקן אותו.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה מוחין, בת ים.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ואבחון תקלה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, יוסי הגיע כבר באותו יום והיה אדיב.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בני יצחקי, בת ים.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במקרר.
חוות דעת:
התקשרתי אליו, הוא סידר לי את התקלה וחסך לי ביקור. נתן שירות מעולה, חסך לי זמן וכסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירינה טומשבסקי, בת ים.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת תדיראן שכלל החלפת מנוע מאוורר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי מיוסי. קודם כל, הוא עשה השתדלות והגיע באותו ערב שהתקשרתי אליו. הוא מצא מיד את הבעיה ותיקן אותה. בחור מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שף, חולון.
אשרור: 17/01/2019
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מדחס במקרר של סמסונג.
חוות דעת:
הגיע אלי כדי להחליף מדחס במקרר, כשסיים ראיתי שהמנוע קצת משוחרר, הוא טוען שככה זה אמור להיות. המקרר עובד ונראה שזה בסדר אך לדעתי אם מחר אני צריך להעביר את המקרר דירה ולהזיז אותו, הכל שם יתפרק כי המנוע ממש חצי באוויר המנוע לא מחוזק לגוף המקרר.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
סילביה בירנבוים, חולון.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
ניסיון לתקן תקלה בדלת של מקרר.
חוות דעת:
השתדל ובדק אך אמר שלא ניתן לבצע תיקון וגבה מחיר מאוד מינימלי עבור הביקור. הייתי מרוצה בהתחלה אבל בהמשך הסתבר שהדלת לא נסגרה רק בגלל שהיתה התגבשות של קרח מאחורי מגירת הירקות. חבל שנושא זה לא נבדק כאופציה ראשונה לסיבת אי הסגירה של הדלת. אני מפרטת זאת כדי להעיר את הנושא לתשומת לב כולם לבדוק במקרה דומה את הדבר המאד בסיסי הזה.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
אלמוגית יהב, בת ים.
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקרר שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. יוסי סבלני ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫רום גלעד‬‎, חולון.
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר אנקור.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה. הוא היה נחמד, הגיע די מהר והסביר את כל הדברים שהוא עשה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק