מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.60
מחיר 9.15
איכות 9.30
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל אוהב-ציון, חולון.
משוב: 19/07/2020
חוות דעת:
היה טוב!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
יוליה כליף, בת ים.
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
הפשרת קרח ממקרר של חברת סאוטר.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. עשה צ'יק צ'אק את העבודה שלו. התלהבתי שהוא לא כמו כל הטכנאים, כי היה כנה איתי והסביר לי שזאת תקלה שיכולה לחזור וזה הכי חשוב בבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן עקרבי, חולון.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
החלפת נורה שרופה ותיקון תופסנים בדלת של מקרר.
חוות דעת:
הכל היה בסדר! חמוד מאוד, הגיע בזמן שקבענו, הגיע פעם ראשונה בשביל לבדוק מה הייתה הבעיה ולמחרת חזר והביא את החלקים שהיה צריך, לא לקח כסף עד שתיקן את הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
הראל א. חולון.
משוב: 19/06/2020
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון של מקרר שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אין לי שום דבר רע להגיד! הוא ניסה לתקן אך לצערנו ללא הצלחה מאחר והמנוע התקלקל והעדפנו לקנות מקרר חדש מאשר לתקן/לקנות מנוע.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרן צבי, חולון.
אשרור: 17/06/2020
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר של חברת הייר.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, הוא אדיב, מקצועי, עשה את העבודה במהירות ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני עזריה, חולון.
אשרור: 09/06/2020
משוב: 10/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר מסוג סמסונג הכולל: פירוק והפשרה של יחידת קירור, החלפת חיישן ותרמוסטט ופתיחת סתימת ניקוז.
חוות דעת:
הגיע מהר מאוד, זיהה את הבעיה, טיפל בבעיה וסידר מה שצריך. בזמן העבודה הוא הסביר כל דבר לפני שהוא עושה ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נסטיה פשצ׳נקו, חולון.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
הפשרה ופתיחת סתימה מקרר חברת שארפ.
חוות דעת:
יוסי היה נהדר. בן אדם מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון ריבקינד, בת ים.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא הגיע מהר ועשה עבודה טובה. הכל היה מעולה רק לדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור זמיר, חולון.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במכונת כביסה של סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע צ'יק צ'ק, עשה את העבודה וסיים הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק מגל, חולון.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
בדיקה למכונת כביסה של סמסונג.
חוות דעת:
יוסי היה בסדר גמור! מאוד אדיב ומקצועי, עשה בדיקה יסודית והבין שאין אפשרות לתקן את המכונה. היה נראה שאומר את זה מתוך ידע אמיתי ואפילו לא רצה לגבות תשלום למרות הזמן שהשקיע והבדיקה. ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 576 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק