מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.63
מחיר 9.17
איכות 9.21
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נורית אבירן, תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא איש מאוד נחמד, ישר וכן, לא ניסה למכור סיפורים. איחר קצת אבל זה לא היה קריטי, הוא לא טכנאי בדיוק למקרר שלי והיה כן לומר את זה, זה מקרר מאוד ספציפי ואין לו את הרכיבים בשלוף, בעיני זה היה מאוד הוגן שאמר את זה.
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
גיל י. תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לבריחת קור במקרר.
חוות דעת:
חשבתי שצריך להחליף גומיות, בשיחה הוא נתן לי כמה טיפים שעזרו ופתרו את הבעיה. בחביבות וללא דרישת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוגה מיטלנסקי, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר של אמנה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה גם הגיע מהר ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה לוינזון, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בכללי בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יוסי אלדר, תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וטיפול בנזילה במכונת כביסה של בוש.
חוות דעת:
יוסי היה מצוין, התקשרתי אליו בשעות הערב ותוך שעה כבר היה אצלי. מצא את התקלה די מהר והתיקון היה יסודי. הוא נחמד ואדיב, ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סהר מרציאנו, תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, היה מקצועי מאוד, שירותי, אדיב ונחמד מאוד, עשה עבודה טובה ממש ואנחנו מרוצים. אני יכול לומר שהוא הגיע בזמן שקבענו והיה גם זמין יום לאחר שהתקשרתי אליו להגיע ולבצע את העבודה, אנחנו מרוצים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל בר, תל אביב.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
ביקור לבדיקת מקרר.
חוות דעת:
בסופו של דבר המקרר לא תוקן ונאלצנו לקנות חדש, אבל יוסי היה מאוד שירותי ואני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי מ. תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון טרמוסטט במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה מצוין :)
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מירי שנהר, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון רצועה שהשתחררה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה נהדר! שירות אדיב, הסביר מה עושה ומהי התקלה והיה מאוד מהיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ישראל עמרני, תל אביב.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
ניקיון משאבת מכונת כביסה.
חוות דעת:
בסדר גמור, בחור אמין ונחמד, הייתה כנראה סתימה והוא טיפל בה כמו שצריך, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 430 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק