מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.34
זמנים 9.49
מחיר 9.21
איכות 9.28
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורן קריכלי, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת Fujicom.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. יוסי פתר את התקלה והיה מאוד אחראי. היה אצלנו פעמיים, חזר בפעם השנייה כשמשהו לא הסתדר ועשה מה שצריך וגם לא גבה תשלום על ההגעה הנוספת. תמיד הגיע בזמן ונתן מענה לשאלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מורן ברבי, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר משרדי.
חוות דעת:
יוסי הגיע באותו היום, טיפל בזריזות והלך. הכל היה אחלה ולא היו עוד בעיות מאז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן נ. תל אביב.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
היה מצוין! איתר את הבעיה, ככל הנראה קפיאה של מים בצינור הניקוז, ופתר אותה במחיר הגון ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית א. תל אביב.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור תדיראן שכלל החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הוא ענה מיד לטלפון והגיע תוך עשר דקות, זיהה את הבעיה יפה מאוד, נשאר וחיכה כדי לראות שהכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני ז. תל אביב.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע טיברין, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי של מקרר.
חוות דעת:
היה מקצועי ונתן שירות אדיב. הוא הגיע מהר, היה נחמד ואמר שאם תחזור הבעיה יגיע שוב לטפל. היה ממש אחלה, סה"כ הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ואן הרטשטין, תל אביב.
אשרור: 19/09/2019
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר של חברת אופרה.
חוות דעת:
הוא היה זמין ועשה את כל מה שצריך לעשות במקצועיות. לדעתי המחיר טוב ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות צ. תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת smeg.
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו ונתן שירות מצוין. הוא עשה רק בדיקה והיה אמין, אמר שאין צורך בתיקון. התרשמתי שהוא מקצועי ושאפשר לסמוך עליו. לקח תשלום עבור ביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ג. תל אביב.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) בא במהירות באותו היום, בדק בדיקה יסודית ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד לוי, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדחס במקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
התרשמתי מהמקצועיות, היה מאוד נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 363 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק