מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.24
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.70
מחיר 9.14
איכות 9.16
דירוג כללי 9.24
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בר אילון, תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
כיוון דלת במקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, מקצועי והראה לנו מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור תל אביב

עומר סידיס, תל אביב.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
החלפת טיימר ותרמוסטט במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
יוסי אחלה גבר, הוא נתן שירות מעולה, עמד בזמנים והקפיד להודיע לפני ההגעה. הוא היה מקצועי, הסביר שיש אחריות על העבודה ומבטיח לחזור במידה ולא עובד, ממש 10!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה עצמון, תל אביב.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור שכלל החלפת סטרטר, הפשרת המקפיא וקירור המנוע.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד אבל בהתחלה הוא התקשה לאתר את הבעיה והמחיר יחסית יקר לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורון זיו, תל אביב.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
סה"כ מאד נחמד, הייתי מרוצה מאד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חופית הרשקו, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב, הוא הגיע במהירות ועשה עבודה טובה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ראובינוף, תל אביב.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ומקרר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בזמן ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ג. תל אביב.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
לא היה משהו בכלל! המדחס של המקרר הניע וכבה מייד כל כמה דקות, הסטרטר הקיים הוצא או ליתר דיוק נדחף לפנים איזור המנוע בתחתית המקרר. לאחר ביצוע מדידות התנגדות על ההדקים של המשיב, הוא הביא בטרור תחליפי וחיבר אותו להשקיע המנוע. להפתעתי, הסטרטר החליפי אפילו לא השמיע קול בניגוד לסיקור הישן שניסה לבצע הפעלת מנוע. לצערי, הוא פסק שהלך המדחס והיות שהחלפת מדחס יקרה עדיף לרכוש מקרר חדש. אגב, המקרר יוצר בשנת 2012.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
5
כללי
גירסאות
דנה ג. תל אביב.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר.
חוות דעת:
יוסי היה ממש סבבה, מצא את הבעיה, תיקן אותה, היה לו עיכוב קטן אבל הבנתי שזה חריג, הוא ענה לנו מהר, היה אדיב והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר שרויטמן, תל אביב.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
החלפת טיימר ופתיחת סתימה במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי, הסביר כל מה שהוא עשה וביקש אישור לפני שהחליף את החלק התקול. המחיר היה הוגן לדעתי והכל עובד טוב מאז.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל יעקובסון, תל אביב.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוד במקרר של אמקור.
חוות דעת:
הגיע חמש דקות לפני הזמן. מאוד מקצועי, יודע מה הוא עושה. ממש עשה מעל ומעבר ודאג שאני מבינה. היה מעולה. מאוד נעים וחברותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 470 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור תל אביב

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק