מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.74
מחיר 9.28
איכות 9.58
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פרידה ש. תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס במקרר שארפ.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מידי, הוא תיקן הכל ממש בסדר פרט לדבר אחד- הוא לא השאיר את החלק הישן. הוא זיהה את התקלה עוד לפני שהוא בא והוא לקח את המחיר שנקבע מראש.
איכות
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
שנל גולן, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת נורמנדי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה כי הוא פשוט תיקן לי את המקרר והכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז הימן, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
במילה אחת- מצוין! הוא הגיע ובדק הרבה מאוד דברים במקרר אבל לא התגלתה שום תקלה אבל כנראה בזמן שבדק הוא ניקה משהו, עכשיו המקרר עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת גייר, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון זמני במקרר של חברת אמנה שכלל החלפת חלק קטן במקפיא.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הפריזר לא הקפיא, התקשרנו אליו והוא הגיע בזמן, בדק ואמר שבעיקרון הדבר היחיד שיעזור זה החלפת מנוע וזה לא משתלם לנו. הוא החליף חלק קטן ללא עלות וגבה עבור ביקור בלבד כדי שיעבוד לנו עד שנקנה חדש. האמת שזה שיפר את המצב אבל הוא אמר מראש שזה לא תיקון לאורך זמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רחל גולדמן, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תקלת צינורות קפואים במקרר.
חוות דעת:
למרות השעה הלא נוחה בשישי בצהריים הוא הסביר לי כיצד להפשיר את הצינורות וחסך לי ביקור טכנאי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארד לפין, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר שכלל זיהוי בעיה במנגנון הפשרה והחלפת טיימר.
חוות דעת:
יוסי היה מצוין! הגיעה בזמן היה מאוד נחמד ועשה עבודה מהירה וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר יור, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר.
חוות דעת:
הוא חמוד רצח. ממש מקצועי, דיברתי עם שניים לפניו שלא הסכימו להגיע כי המקרר ישן והוא הסכים לבוא ולהסתכל והמקרר עובד. אני מזה מבסוטה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז שיק, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה למקרר של נאון.
חוות דעת:
יוסי היה אחלה ממש, הגיע בזמן והיה הגון. כשהגיעו ראינו שהתקלה נפתרה, הוא עשה כמה חיזוקים ווידא שזה לא יקרה שוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרדריק גנדלמן, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כפתור במקרר של חברת Sharp.
חוות דעת:
יוסי היה ממש בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ונחמד, ואנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שלי סנופ, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בלומברג שהרעיש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא לא הצליח לאתר את מקור הבעיה ולא רצה סתם להחליף חלק שלא צריך, לכן גבה תשלום רק על הביקור ואמר שאם התקלה תחזור הוא יבוא לתקן מבלי תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 308 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק