מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בצלאל
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.52
מחיר 9.19
איכות 9.55
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קולן נחימוב, חולון.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
התקנת משאבה באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא עשה הכל כמו שצריך, התאים את עצמו ללוח הזמנים שלי ולקח מחיר נח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נטלי חנן, בת ים.
משוב: 27/10/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
מקצועי ומצויין וגם המחיר שלו אחלה. הוא ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה טל, חולון.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 13/01/2016
תיאור השירות:
תיקון דליפת מים מהצנרת ומנגנון מיכל ההדחה באסלת מונובלוק כלל אספקה והתקנה של מנגנון קומפלט למיכל חרס בשירותים, בנוסף אספקה והתקנה של ברז ניל וצינור גמיש בשירותים.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע בזמן שקבענו, הגדרתי לו כבר בשיחה טלפונית את התקלה והוא הגיע עם כל הציוד הנדרש, דאג לקנות קודם את כל מה שצריך. יום לאחר שסיים את העבודה הייתה עדיין נזילה, התקשרתי אליו בבוקר וישר הוא קבע להגיע באותו היום. מסתבר שנכנסו אבנים לתוך המתקן, הוא פירק, ניקה וסידר את הכל, ביצע את זה מהר והתנצל. הוא גם הגדיל ראש והביא איתו עוד חלקים חדשים במידה והחלקים הקיימים פגומים. התרשמתי שהוא מאוד מקצועי ואין לי ספק שאיעזר בו שוב. אני ממליץ עליו בעיניים עצומות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית אילון, חולון.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 22/06/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הכל 100%.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שמיט, הרצליה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור אסלה.
חוות דעת:
עבודה מקצועית, לא וויתר עד שהצליח להגיע לפתרון הבעיה. הוא נחמד ואמין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי דומאני, תל אביב.
אשרור: 11/11/2018
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
חיזוק והדבקת אסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיעו בזמן ועשו עבודה טובה! מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
עלמא צור רביבו, תל אביב.
משוב: 18/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של סתימה באסלה וחיזוקה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בלילה והמחיר היה הוגן מאוד בעיניי. מדובר בבחור ישר ואמין אני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי נ. תל אביב.
משוב: 23/04/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה באסלה ובמיכל ההדחה וטיפול בנזילה. הטיפול כלל החלפת חלק.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתי מרוצה מאוד. תיקן הכל עכשיו זה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר סקף, תל אביב.
משוב: 21/03/2017
תיאור השירות:
תיקון בעיה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ב. תל אביב.
משוב: 13/10/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה וניקוי צנרת.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה והיה נחמד ומקצועי. לגבי המחיר, נראה לי שהיה קצת יקר ובנוסף הוא השאיר את האזור שמחוץ לבניין קצת מלוכלך. בסה"כ תיקן את הבעיה לשביעות רצוני.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 217 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק