מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בצלאל
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.54
מחיר 9.17
איכות 9.54
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קולן נחימוב, חולון.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
התקנת משאבה באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא עשה הכל כמו שצריך, התאים את עצמו ללוח הזמנים שלי ולקח מחיר נח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עוזי אוחנה, בת ים.
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי אוחנה, בת ים.
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיית אינסטלציה במקלחת בדירה.
חוות דעת:
היה מושלם! הייתי מאוד מרוצה מהעבודה. הוא היה עשר בהכל, ללא יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל בובליל, חולון.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 23/10/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו שירותים.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נטלי חנן, בת ים.
משוב: 27/10/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
מקצועי ומצויין וגם המחיר שלו אחלה. הוא ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר עברי, חולון.
משוב: 27/09/2017
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה טל, חולון.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 13/01/2016
תיאור השירות:
תיקון דליפת מים מהצנרת ומנגנון מיכל ההדחה באסלת מונובלוק כלל אספקה והתקנה של מנגנון קומפלט למיכל חרס בשירותים, בנוסף אספקה והתקנה של ברז ניל וצינור גמיש בשירותים.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע בזמן שקבענו, הגדרתי לו כבר בשיחה טלפונית את התקלה והוא הגיע עם כל הציוד הנדרש, דאג לקנות קודם את כל מה שצריך. יום לאחר שסיים את העבודה הייתה עדיין נזילה, התקשרתי אליו בבוקר וישר הוא קבע להגיע באותו היום. מסתבר שנכנסו אבנים לתוך המתקן, הוא פירק, ניקה וסידר את הכל, ביצע את זה מהר והתנצל. הוא גם הגדיל ראש והביא איתו עוד חלקים חדשים במידה והחלקים הקיימים פגומים. התרשמתי שהוא מאוד מקצועי ואין לי ספק שאיעזר בו שוב. אני ממליץ עליו בעיניים עצומות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית אילון, חולון.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 22/06/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הכל 100%.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה קורובקה, חולון.
אשרור: 12/04/2016
משוב: 29/04/2015
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצנרת במטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע עם שותף וסידר את הבעיה מהר מאוד. הוא השאיר הרבה לכלוך אבל עשה עבודה טובה והיה נחמד. עשר מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו פוזנר, חולון.
משוב: 07/03/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של הדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. התקשרתי אליו ב 6:00 בבוקר ותוך שעה הוא כבר היה אצלי ותיקן את הבעיה. הוא היה מאוד מקצועי ונחמד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 213 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק