מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.64
מחיר 9.60
איכות 9.71
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורן פיקרז, כפר יונה.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירה ט. כפר יונה.
משוב: 16/10/2016
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
אני מרוצה. שירות בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה כמו שצריך. הוא גם הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה טל, כפר יונה.
משוב: 23/08/2016
תיאור השירות:
תיקון תריסי גלילה, שלבים ורשת תקועה במסילה.
חוות דעת:
היה מעולה!! ממש עשר בהכל! אחרי 10 חודשים דעתי: בעל מקצוע עם נשמה והשקעה. ממש לא חפיפניק. חשוב לו שאם תקלה עלולה לחזור, לידע אותו. ואפילו התנדב לחזק לי ברז מטבח ללא תמורה. תענוג לחזור לתת אמון בבעלי מקצוע עם אפליקצית "מידרג". נ-קו-דה !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ו. כפר יונה.
משוב: 31/07/2013
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא היה מאוד נעים ואדיב ועשה עבודה טובה ומקצועית. המחיר שלו גם היה ממש טוב. הוא הסביר לי הכל ונתן לי לבחור את האלטרנטיבה הטובה בשבילי. הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס מרגולין , פרדסיה.
משוב: 04/06/2013
תיאור השירות:
החלפה של מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה! הוא גם מראש אומר את המחיר כולל המע"מ בלי לשחק עם זה. שירות מקצועי. הוא הגיע לאבחון זמן קצר לאחר הקריאה. אם הגעת החלק הנדרש בוצעה העבודה. המנוע הקיים נשלח לשיפוץ (כי הוא היה עדיין באחריות) והוחזר אלי. הצעתי לדוד שיקנה ממני את החלק, כי אין לי בו כל עניין - וקיבלתי מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ארנון חזוני חזוני, כפר סבא.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה 10! הגיע בזמן ,בדיוק כפי שהבטיח, עבד עניינית, לא ניסה למרוח את הזמן והמחיר היה הוגן .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב וינברג, רעננה.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מאה אחוז, הוא מעולה, היה שירותי, זמין ולקח מחיר טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל אבישר, נתניה.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי והתקנת מנוע חשמלי.
חוות דעת:
עשה עבודה והיה יותר מבסדר. העלות של העבודה יותר טובה מהצעות אחרות שקיבלת, עשה עבודה נקיה וחזקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב בן חיון, נתניה.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריס רגיל.
חוות דעת:
דוד היה מצוין, ישר, עשה את העבודה נאמנה, איש טוב, כיבד וממש היה אחלה.
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אופיר שאול, הוד השרון.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס.
חוות דעת:
דוד היה מעולה מכל הבחינות. הגיע בזמן ועבד בצורה פנטסטית, פשוט תותח! נותן יחס מאוד אישי ללקוח ומסביר את כל תהליך העבודה בפירוט. אני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק