מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.71
מחיר 9.75
איכות 9.77
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורן פיקרז, כפר יונה.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירה ט. כפר יונה.
משוב: 16/10/2016
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
אני מרוצה. שירות בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה כמו שצריך. הוא גם הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה טל, כפר יונה.
משוב: 23/08/2016
תיאור השירות:
תיקון תריסי גלילה, שלבים ורשת תקועה במסילה.
חוות דעת:
היה מעולה!! ממש עשר בהכל! אחרי 10 חודשים דעתי: בעל מקצוע עם נשמה והשקעה. ממש לא חפיפניק. חשוב לו שאם תקלה עלולה לחזור, לידע אותו. ואפילו התנדב לחזק לי ברז מטבח ללא תמורה. תענוג לחזור לתת אמון בבעלי מקצוע עם אפליקצית "מידרג". נ-קו-דה !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ו. כפר יונה.
משוב: 31/07/2013
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא היה מאוד נעים ואדיב ועשה עבודה טובה ומקצועית. המחיר שלו גם היה ממש טוב. הוא הסביר לי הכל ונתן לי לבחור את האלטרנטיבה הטובה בשבילי. הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס מרגולין , פרדסיה.
משוב: 04/06/2013
תיאור השירות:
החלפה של מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה! הוא גם מראש אומר את המחיר כולל המע"מ בלי לשחק עם זה. שירות מקצועי. הוא הגיע לאבחון זמן קצר לאחר הקריאה. אם הגעת החלק הנדרש בוצעה העבודה. המנוע הקיים נשלח לשיפוץ (כי הוא היה עדיין באחריות) והוחזר אלי. הצעתי לדוד שיקנה ממני את החלק, כי אין לי בו כל עניין - וקיבלתי מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתי פרשיס, אבן יהודה.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מנועים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! זה הרגיש כאילו הוא מתקן את זה בשביל הבן שלו. מרוצה מאד מהמקצועיות שלו! בפעם הבאה שאני צריך תריסים אני פונה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אוחנה, כפר סבא.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
שיחרור תריס חשמלי גדול (5 מ') שהיה תקוע ביציאה למרפסת והחלפת המנוע.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מדהים! קודם כל כשסיפרתי לו על המצב הוא היה היחיד שהסכים לבוא ולא נבהל מהמצב. קבענו והוא היה ישר, הגיע בזמן, אדיב, עשה עבודה מצוינת והתריס עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתי אוסטרובסקי, נתניה.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה יסודי ומסודר מאוד, אדיב ושירותי. עשה עבודה מאוד טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתאי תמם, רעננה.
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
החלפת תריס שלבים ב 3 חדרים בבית.
חוות דעת:
דוד היה נחמד מאוד ועל הכייפאק. הגיע בזמן ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל גולדפיל, רמת השרון.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
תיקון של תריס ידני שכלל החלפת רצועה.
חוות דעת:
הוא אלוף! כזה בן אדם בחיים לא פגשתי, באמת מקסים, עשר מבחינת הכול, עשה עבודה טובה, המחיר שלקח היה ממש זול ובאמת הוא מעולה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 842 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק