מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.67
מחיר 9.66
איכות 9.71
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורן פיקרז, כפר יונה.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אירה ט. כפר יונה.
משוב: 16/10/2016
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
אני מרוצה. שירות בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה כמו שצריך. הוא גם הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה טל, כפר יונה.
משוב: 23/08/2016
תיאור השירות:
תיקון תריסי גלילה, שלבים ורשת תקועה במסילה.
חוות דעת:
היה מעולה!! ממש עשר בהכל! אחרי 10 חודשים דעתי: בעל מקצוע עם נשמה והשקעה. ממש לא חפיפניק. חשוב לו שאם תקלה עלולה לחזור, לידע אותו. ואפילו התנדב לחזק לי ברז מטבח ללא תמורה. תענוג לחזור לתת אמון בבעלי מקצוע עם אפליקצית "מידרג". נ-קו-דה !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ו. כפר יונה.
משוב: 31/07/2013
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא היה מאוד נעים ואדיב ועשה עבודה טובה ומקצועית. המחיר שלו גם היה ממש טוב. הוא הסביר לי הכל ונתן לי לבחור את האלטרנטיבה הטובה בשבילי. הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס מרגולין , פרדסיה.
משוב: 04/06/2013
תיאור השירות:
החלפה של מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה! הוא גם מראש אומר את המחיר כולל המע"מ בלי לשחק עם זה. שירות מקצועי. הוא הגיע לאבחון זמן קצר לאחר הקריאה. אם הגעת החלק הנדרש בוצעה העבודה. המנוע הקיים נשלח לשיפוץ (כי הוא היה עדיין באחריות) והוחזר אלי. הצעתי לדוד שיקנה ממני את החלק, כי אין לי בו כל עניין - וקיבלתי מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
כפיר שמעוני, כפר הראה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים בכל הבית שכלל החלפת שלבים ותיקון מסגרות.
חוות דעת:
שירות מאוד מקצועי, הבין את הבעיה ופתר את כל הבעיות שהיו לי. אני ציפיתי למחיר הרבה יותר גבוה מה שהפתיע אותי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ברקאי, הוד השרון.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע אלחוטי של סומפי בתריס.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יער א. כפר סבא.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון 3 תריסי גלילה, באחד מהם תיקון שלבים ובשניים האחרים מסילות וחוטים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עבד קשה ובמרץ. בהתחשב במצב התריסים שהיו ישנים הוא הצליח בצורה טובה להגיע לתוצאה מספקת והוא היה הוגן ביותר במחיר לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד סגל, בנימינה.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אשתי הייתה בבית כשהוא הגיע ואמרה שהיה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב לודאי, נתניה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, העבודה התבצעה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 731 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק