מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.67
מחיר 9.60
איכות 9.70
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ברוך ז. כפר סבא.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס כולל החלפת מברשת בתוך המסילות.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת. לא ניסה לעגל פינות ועשה עבודה מאוד יסודית. פירק הכל כדי לסדר הכל כמו שצריך ותוך כדי תיקן דברים שעשו לפניו בצורה לא רצינית וסיים רק כשדברים היו 100 אחוז. מאוד מרוצה מהעבודה וגם מהיחס שלו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ד. רעננה.
משוב: 27/06/2017
תיאור השירות:
החלפת רשתות בשלושה חלונות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עשה את העבודה בסדר, אבל לדעתי לקח המון זמן לשלוש רשתות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
לימור ברוק, כפר סבא.
משוב: 11/06/2017
תיאור השירות:
החלפת רשת בחלון ממד.
חוות דעת:
הוא היה טוב, והגיע בזמן.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יואב ב. הוד השרון.
משוב: 27/12/2015
תיאור השירות:
תיקון חמישה תריסים, החלפת מנגנון של חלון והתקנת דלת רשת חדשה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא מקצועי, יודע מה עושה ומתקתק את העבודה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל ארבל, כפר סבא.
משוב: 20/10/2015
תיאור השירות:
החלפת רשת בחלון אלומיניום.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה כמו שצריך ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן אשר, רעננה.
משוב: 13/01/2014
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים, החלפת רשת ואספקת שלבים רזרבה לתריס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש 100%. הגיע בזמן, סידר הכל ועשה בדיוק מה שאמר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נחום דון, כפר סבא.
משוב: 18/11/2013
תיאור השירות:
החלפת רשת קרועה בתריס אחד.
חוות דעת:
היה מצויין! התקשרתי ביום רביעי והוא אמר שיוכל כנראה להגיע רק ביום ראשון. ביום ראשון אמר שיתכן שלא יוכל להגיע. הזכרתי לו שאני מחכה במיוחד מיום רביעי והוא עשה מאמץ וכן הגיע. העבודה היתה נקייה וטובה ובסך הכל אני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה ש. רעננה.
משוב: 13/05/2013
תיאור השירות:
החלפת רשת בתריס ותיקון דלת התריס.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד! קראתי לו בשביל שיחליף רשת באחד מהתריסים. הדלת שם יצאה מהמקום, זה נתן לו אקסטרה עבודה - אבל הוא לא ויתר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרין רוזנבאום, ברקאי.
אשרור: 20/02/2018
משוב: 13/11/2017
תיאור השירות:
תיקון מנגון נעילה בחלון והחלפת מנגנון של רשת גלילה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה הוגן, אמר מראש מה יהיה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאלה סולומון, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 10/02/2016
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס חשמלי, תיקון גלגלי דלת הזזה מזכוכית, החלפת רצועה בחמישה תריסי גלילה, החלפת רשתות בחלון הזזה גדול ובדלת רשת ותיקון מנגנון של שני חלונות נוספים.
חוות דעת:
שירות מעולה! בעל מקצוע נעים ואדיב, הגיע בזמן שקבענו ופתר את הבעיה בקלות, מקצוען, ענייני ואינטליגנטי. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 797 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק