מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.70
מחיר 9.61
איכות 9.77
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעקב בן חיון, נתניה.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריס רגיל.
חוות דעת:
דוד היה מצוין, ישר, עשה את העבודה נאמנה, איש טוב, כיבד וממש היה אחלה.
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אורן גבריאל, נתניה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה מאוד מקצועי, עלה על הבעיה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
בוריס וקסר, נתניה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית חלון בעלת שלושה מצבים בממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, תיקתק עבודה, הגיע בזמן ואף גבה פחות כסף ממה שנקבע מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ערד, נתניה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של דלת רשת ביציאה למרפסת.
חוות דעת:
היה מאד טוב, הוא מצוין! עשה אצלנו עבודות כבר כמה שנים. עמד בזמנים ומאד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב לודאי, נתניה.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, העבודה התבצעה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ילנה קנבל, נתניה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
נהדר! נחמד, נתן יחס טוב, הסביר הכל ועשה עבודה מעולה. הדירה שלי אחרי שיפוץ והוא נזהר שלא ללכלך או לפגוע במשהו. בנוסף, המחיר שגבה היה סביר מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס קציב, נתניה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
הוספת שלבים בתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
דוד היה ממש אחלה ואין לי תלונות! הוא היה אדיב, עשה עבודה מקצועית וביקש מחיר טוב בעיני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלומית אלדד, נתניה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ישן ידני והחלפת מחברים של תריסי אלומיניום.
חוות דעת:
דוד היה מצוין! הוא היה מאוד נחמד, מבחינת זמינות, מקצועיות, והוגנות המחיר הוא היה נהדר. נהניתי מהשירות שלו ואני גם אעזר בו פעם נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית בן מנחם, נתניה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת זגוגית של חלון ותיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות מצוין, הוא עמד בזמנים, היה נחמד והכל היה מתוקתק. הוא איש נעים ורגוע, ביצע את העבודה בזמן מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכאל שם, נתניה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד והחלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מבחינת איכות ומחיר לדעתי הכל היה טוב. הגיע בזמן, הסביר מה הבעיה והיה מאוד חברותי. נתן שירות טוב ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 768 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק