מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.89
מחיר 9.66
איכות 9.93
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמואל לוי, פתח תקווה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון קטן ובדיקה של אופנוע מסוג קימקו 250.
חוות דעת:
הוא בן אדם מדהים וישר, נותן מחירים טובים ואני עוד אחזור אליו, נתן הרגשה טובה ושירות טוב, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ד. פתח תקווה.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
טיפול קטן לאופנוע קימקו ניו-דינק 125, שנת 2009.
חוות דעת:
כבר מהרגע הראשון היה ברור שמדובר באדם נחמד ונעים. נותן תחושה של בית ללקוחותיו. משה עובד בצורה מאד מקצועית, ומסביר ללקוח את הרציונל שמאחורי הצורך להחליף או לתקן חלקים באופנוע. עובד בשקיפות מלאה ונותן ללקוח להיות שותף לתהליך ולהחלטות. ניכר כי מאד אכפת לו משביעות רצונו של הלקוח. נותן הרגשה שהלקוח בידיים טובות, וכי יש למי לפנות בעת בעייה. ממליץ על משה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאן דרוזדוב, פתח תקווה.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לקטנוע מסוג פיאג'ו, 250 סמ"ק, שנת 2006.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור מאוד מקצועי וגם חביב. עשה עלי רושם טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי ויינברגר, פתח תקווה.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת קטנוע ג'ו מקס 250 סמ"ק.
חוות דעת:
אמין, נחמד וסופר מקצועי. משה התגלה כבעל מקצוע מצויין ויועץ מעולה שעזר לי מאד לקבל החלטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן עטר, פתח תקווה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
חיווט צמת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! ממש 10. האופנוע נתקע בכביש וקראתי לגרר שישים אותו במוסך. הוא בדק מה הבעיה ותיקן הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל ס. פתח תקווה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 52000 ק"מ לאופנוע.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, קצר ולעניין, זול ולא קורע את הכיס. המוסך באמת נחמד, פתוח, נותן לראות את הכלים עצמם ולא עובד מאחורי הווילון, באמת אחלה גבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר מ. פתח תקווה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אגזוז.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפים ברון, בני ברק.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפת סיכה לקרבורטור.
חוות דעת:
משה אחלה בן אדם, עשה הכל בצורה נורא מקצועית, הסביר לי, שאל אותי לגבי כל דבר, פינה מהזמן שלו למרות שהיה בלחץ, התייחס אלי נורא בכבוד ויפה, אני ממליץ עליו מאוד, אבל רק לא הייתי מרוצה מהמחיר שלקח.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שמעון כהן, ראש העין.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
החלפת תושבות היגוי ב-XTZ750 .
חוות דעת:
הוא מעולה, יודע מה הוא עושה, בעל מקצוע טוב ובחור לבבי. זה המכונאי שאני רוצה לאופנוע שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר קנטור, תל אביב.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
בדיקה של קטנוע לפני קנייה.
חוות דעת:
מאד מקצועי וישר, ממש הציל אותי ממי שניסה לרמות, וכיוון אותי לקנייה טובה של קטנוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך קטנועים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לקטנועים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק