מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.95
מחיר 9.68
איכות 10.00
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חוסיין זיבק, גבעתיים.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל באופנוע כבד מסוג קוואסקי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אחלה בחור. הוא היה מקצועי ונחמד, זריז, סידר לי את זה תוך יום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ישראל כהן, תל אביב.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט לאופנוע 400 סמ"ק.
חוות דעת:
הופתעתי לטובה מהמוסך ומההתנהלות של משה. הוא עשה לי את ההכנה צ'יק צ'ק ועברתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל גרמן, תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
טיפול גדול ל קטנוע פיאג'ו אקס טיוי 250.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, משה אחלה גבר, הוא עשה הכל מהר, לקח בערך שעה, הוא בחור נחמד, על הכיפאק ומקצועי. תוך כדי העבודה הוא הראה לי את הרכיבים שהחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה גולדנשטיין, רמת גן.
אשרור: 04/11/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגל בקטנוע מסוג סאניאנג בעל 125 סמ"ק.
חוות דעת:
משה היה הגון וישר, ביצע את העבודה במהירות ויעילות, שירות מצוין, יחס טוב, מחיר טוב. אפילו נתן לי מים קרים לשתות כשאני ממתינה. רק מילים טובות יש לי להגיד עליו ועל השרות שנתן לי. זה יהיה המוסך שלי מעכשיו והלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אסרף, ראשון לציון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה אחורית ברכב.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הגעתי אליו להחלפת נורה, לא היה לי אמצעי תשלום והוא היה ממש בסדר ואמר שאשלם לו בהזדמנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב עטייה, רמת גן.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
טיפול באופנוע vs125.
חוות דעת:
הכל היה מצוין וממש סבבה. קיבל אותי בזמן והסביר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ש. בני ברק.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צמיגים בקטנוע של חברת פיאג'ו.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! עשר! הוא אכפתי ומקצועי, אני מרוצה ממש מכל בחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן עטר, פתח תקווה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
חיווט צמת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! ממש 10. האופנוע נתקע בכביש וקראתי לגרר שישים אותו במוסך. הוא בדק מה הבעיה ותיקן הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי ויינברגר, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת קטנוע ג'ו מקס 250 סמ"ק.
חוות דעת:
אמין, נחמד וסופר מקצועי. משה התגלה כבעל מקצוע מצויין ויועץ מעולה שעזר לי מאד לקבל החלטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל ס. פתח תקווה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 52000 ק"מ לאופנוע.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, קצר ולעניין, זול ולא קורע את הכיס. המוסך באמת נחמד, פתוח, נותן לראות את הכלים עצמם ולא עובד מאחורי הווילון, באמת אחלה גבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך קטנועים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לקטנועים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק