מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.92
מחיר 9.92
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל גרמן, תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
טיפול גדול ל קטנוע פיאג'ו אקס טיוי 250.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, משה אחלה גבר, הוא עשה הכל מהר, לקח בערך שעה, הוא בחור נחמד, על הכיפאק ומקצועי. תוך כדי העבודה הוא הראה לי את הרכיבים שהחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רפאל ס. פתח תקווה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 52000 ק"מ לאופנוע.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, קצר ולעניין, זול ולא קורע את הכיס. המוסך באמת נחמד, פתוח, נותן לראות את הכלים עצמם ולא עובד מאחורי הווילון, באמת אחלה גבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי טפירו, ראשון לציון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת אופנוע מסוג ג'וי מקס.
חוות דעת:
הוא אחלה גבר! בעל מקצוע משכמו ומעלה. עבודה טובה בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה גולדנשטיין, רמת גן.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגל בקטנוע מסוג סאניאנג בעל 125 סמ"ק.
חוות דעת:
משה היה הגון וישר, ביצע את העבודה במהירות ויעילות, שירות מצוין, יחס טוב, מחיר טוב. אפילו נתן לי מים קרים לשתות כשאני ממתינה. רק מילים טובות יש לי להגיד עליו ועל השרות שנתן לי. זה יהיה המוסך שלי מעכשיו והלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר מ. פתח תקווה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אגזוז.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב יוסף, סביון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
טיפול בקטנוע 300 סמ"ק, שנת 2018.
חוות דעת:
אחלה מוסך ובן אדם אמין. ניסו לגנוב לי את הקטנוע ועשו הרבה נזק. הגעתי אליו והייתי בטוח שאני צריך לעשות את כל הטיפולים. הוא טיפל בצורה הכי מקצועית שיש, עשה מה שצריך לעשות ומה שלא היה קריטי או מסוכן אמר לי שאני יכול למשוך ככה עד לטיפול הבא. האמינות שלו מעל הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אביאל, בני ברק.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
טיפול באופנוע מסוג ימאהה של 400 סמ"ק.
חוות דעת:
מאז שאני מכיר אותו אני לא מחליף ופונה רק אליו. הוא נחמד, מקצועי ,אמינות גבוהה מאוד ומוצא פתרונות לכל דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן בצלאל, בני ברק.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 באופנוע קימקו.
חוות דעת:
משה הוא איש מיוחד וכשבאים אליו מקבלים את השירות הכי טוב. הוא באמת עובד עם כל הנשמה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל עטרי, בני ברק.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לאופנוע מסוג סאן יאנג 200 סמ"ק.
חוות דעת:
שירות פצצה! משה מקצועי, אדיב ועומד בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב סויסה, בני ברק.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף באופנוע Joyride 125.
חוות דעת:
שירות מצוין והכי חשוב אמין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך קטנועים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לקטנועים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק