מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.74
מחיר 9.07
איכות 9.30
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוליה רבינוביץ, מודיעין.
משוב: 28/12/2014
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים מסוג אינוורטר, של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני חושבת שקיבלתי מחיר מאוד הוגן וגם העבודה ברמה מקובלת, אין לי תלונות או טעויות אני מרוצה מכל מה שקיבלתי, חוץ מהגימור שאני חושבת שזה דבר שיכול להשתפר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
נטשה בק, מודיעין.
משוב: 13/05/2014
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים עיליים מחברת תדיראן 1 וחצי כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתי מרוצה מהשירות, מכך שהוא הגיע בזמן, מכך שהוא עושה הכל מקצועי ומהצעת המחיר שבה הוא עמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית ר. מודיעין.
משוב: 26/02/2014
תיאור השירות:
התקנת חמישה מזגנים עיליים 1 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מצוין! הוא אדיב, מקצועי, עדין ושקט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יראת רובין, לפיד.
משוב: 29/07/2013
תיאור השירות:
התקנה של מזגן מרכזי ו2 מזגנים עיליים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שי התגלה בתור בחור נחמד ביותר, אמין ואדיב. היה קשוב לצרכים, לנתונים ולעלויות הכספיות. כל מי שעבד איתו (חשמלאי מוסמך, שיפוצניקים לגבס) היו בחורים מצוינים מהסוג שאתה מרגיש נוח להשאיר אפילו לבד בבית שלך. כולם עשו עבודה טובה, והשתדלו להשאיר את הבית נקי ככל האפשר. היינו מאד מרוצים מההרגשה שיש לנו איש מקצוע שיחזור אלינו מתי שנצטרך (תיקון, הדרכה) ואנחנו בהחלט ממליצים עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי ש. תל אביב.
אשרור: 31/10/2013
משוב: 02/07/2013
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים חדשים.
חוות דעת:
פשוט נהדר! הייתי מאד מאד מרוצה מהעבודה ומהשרות. תודה לשי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ת. נעלה.
אשרור: 09/09/2015
משוב: 11/02/2015
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי חדש של חברת תדיראן והעתקת מזגן נוסף למקום אחר.
חוות דעת:
הוא היה בהחלט נחמד ומקצועי. לא הייתה איתו שום בעיה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יואב הירש, מודיעין.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת סליל ביחידה חיצונית במזגן מיני מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
התרשמות מאוד טובה. הוא אדיב ואמין. הגיע כמה פעמים זאת אומרת בא טיפל בבעיה ואחרי שעה חזרה הבעיה אז הוא הגיע שוב ולא גבה תשלום נוסף. עשה עבודה טובה וסך הכל מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרק ויסמן, כפר שמואל.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן בחדר ממש של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, היה מאוד נעים, נחמד וגבה תשלום הוגן. הוא עשה עבודה טובה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה ורד- לב, מכבים-רעות.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 02/06/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר! אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי כהן, מודיעין.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שי היה ממש טוב, נתן שירות מהיר, היחס שלו טוב והוא עמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 245 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק