מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.06
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.14
זמנים 9.35
מחיר 8.83
איכות 9.38
דירוג כללי 9.06
התפלגות

מחושב על 36 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסי ארגמן, מדרשת רופין.
משוב: 05/10/2009
תיאור השירות:
תיקון פנצ'ר באופנוע כביש, סוזוקי GS, 500 סמ"ק, 2003.
חוות דעת:
הם מאוד אדיבים, אבל היו מעט דברים שהרגיזו אותי. הם החליפו לי איזשהו מיסב והשתמשו במיסב לא נכון או לא תקין וזה גרם לרעידות ולתופעות לא נעימות תוך כדי רכיבה. באתי אליהם עם הבעיה הזאת ואמרתי להם שזה קרה אחרי שהאופנוע היה אצלם. הם בדקו, מצאו את התקלה ותקנו אותה חינם. סה"כ אני חושב שהם בסדר גמור! עושים עבודות טובות ובגדול אני ממליץ עליהם!
איכות
8
מחיר
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דב כץ, נתניה.
משוב: 29/06/2009
תיאור השירות:
תיקון ברקסים, תיקון דיסק אחורי והכנה לטסט לאופנוע סוזוקי GS, 500 סמ"ק, שנת 1995.
חוות דעת:
הם בעלי מקצוע שיודעים את העבודה שלהם! נותנים שירות מעולה! מקשיבים לך, אתה מדבר והם מקשיבים. הם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר! מוסך אמין! לא משחקים איתך, מזמינם חלקים בזמן, אומרים לך דברים בשיא הכנות ולא עובדים עליך בעיניים כמו שהרבה מוסכים אחרים עושים. אני ממליץ עליהם בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי זיגל, תל מונד.
אשרור: 08/07/2015
משוב: 09/09/2014
תיאור השירות:
החלפת צמיג אחורי באופנוע.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגעתי כדי לתקן פנצ'ר בצמיג האחורי והם אמרו שצריך להחליף לגמרי את כל הצמיג כי הוא שחוק. הם החליפו לי לצמיג חדש של חברת פירלי ונתנו שירות מעולה. הם פתרו את העניין תוך חצי שעה, אבל לדעתי המחיר היה קצת גבוה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסן מיקי, כפר יונה.
משוב: 30/06/2009
תיאור השירות:
טיפול 12,000 בקטנוע ג'וירייד, 125 סמ"ק, שנת 2008.
חוות דעת:
חבר'ה כייפים! כיף לדבר איתם, הם עובדים כמו שצריך והם אמינים! הם נותנים את השירות הטוב ביותר! אני מכניס את הקטנוע והוא יוצא במהירות האפשרית. ממליץ עליהם בחום :-)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יקיר רחמים, כפר יונה.
משוב: 10/05/2009
תיאור השירות:
כיוון שסתומים בקטנוע ג'ילרה, 200 סמ"ק, שנת 2006.
חוות דעת:
אוהו!! ממליץ עליהם בחום רב! הם ברמה הכי גבוהה שאפשר להיות!! לפני הכל הם אמינים! אני רוכב על אופנועים כבר כמה זמן ואני מטפל רק אצלם! יש לי מוסך ליד הבית ואני נוסע רק אליהם! על כל פיפס הכי קטן אני מגיע! הם בעלי מקצוע, אמינים, נותנים שירות אדיב, כל מה שאין במוסכים אחרים יש שם! בכל האיזור עצמו יש להם שם טוב, מאוד טוב! פעם אחת קניתי אופנוע והיתה לי איזו תקלה במנוע. שלחתי את האופנוע למוסך בפ"ת, עשה לי מנוע חדש, סידר לי הכל, שילמתי כמה שצריך. בסוף חזר האופנוע ועדיין היתה תקלה, כנראה הוא לא עשה אותו טוב. הלכתי ל"אקסטרים" סיפרתי לו את הסיפור, הייתי מיואש, אמרתי לו תעשה לי שוב פעם הכל מהתחלה, אני אשלם לך. אמר לי "לא מקבל אותך ולא לוקח ממך כסף על עבודה חדשה, תחזור אל הבחור שעשה לך, שייקח אחריות..." הוא היה יכול לדפוק לי מחיר ולהרוויח אבל הוא לא הסכים לקחת ממני כסף. זה דברים שלא רואים במוסכים! או נגיד פעם הגעתי אליו עם איזה משהו שחשבתי שיש בעיה נורא גדולה, הוא בדק וראה שזה משהו מאוד קטן, אז הוא סידר לי ולא לקח כסף. במוסכים אחרים משקרים לך על ימין ועל שמאל, לוקחים המון כסף על כל פיפס. הוא אמין ומקצועי!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב הררי, נתניה.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון פנצ'ר בגלגל אחורי באופנוע.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא היה נחמד ומקצועי אבל המחיר היה יקר לטעמי.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יפתח ג , כפר ויתקין.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 26/04/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים לאופנוע ומכירת אופנוע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רועי קליינברגר, נתניה.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון פנצ'ר בגלגל אחורי של אופנוע מסוג סאן יאנג ג'וירייד 125 סמ"ק שנת 2012.
חוות דעת:
הם היו ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן ח. נתניה.
משוב: 09/08/2017
תיאור השירות:
החלפה של רצועה בקטנוע מסוג פיאג'ו MP3 שנת 2012.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, הם אמינים ועשו את העבודה בזריזות ובצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני שרון, רעננה.
משוב: 30/05/2017
תיאור השירות:
טיפול לקטנוע של חברת הונדה.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 36 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך קטנועים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לקטנועים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק