מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איתן
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.85
איכות 9.85
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן ברכה, רמת גן.
אשרור: 18/11/2018
משוב: 18/09/2018
תיאור השירות:
החלפה של חלק בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים והמחיר היה הגון בעיניי. נראה כי התקלה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה ורטהימר, בני ברק.
משוב: 18/09/2018
תיאור השירות:
החלפת נתיך בארון חשמל מחרסינה עקב הפסקת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. הוא הסביר לי את הבעיה ואת הטיפול בה. הוא הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי. אני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה כהן, רמת גן.
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
החלפה של ארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא עמד בזמנים והיה שירותי ואדיב. העבודה נעשתה בצורה מקצועית ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ב. גבעתיים.
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של שקע שרוף והחלפת פקק שרוף בארון חשמל.
חוות דעת:
מומלץ מאוד! איתן הגיע בזמן שקבע איתי, הסביר בדיוק מה הבעיה ומה ניתן לעשות כדי לתקן אותה ולקח מחיר הוגן, אני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר יחיא, גבעתיים.
אשרור: 04/07/2017
משוב: 30/05/2017
תיאור השירות:
החלפת פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל שריבקר, רמת גן.
משוב: 16/10/2016
תיאור השירות:
תיקון טיימר בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור בוכריס, גבעתיים.
משוב: 10/04/2016
תיאור השירות:
החלפת פיוז בארון חשמל.
חוות דעת:
איתן היה מקצועי ואדיב. הגיע תוך שעתיים ביום שבת, פתר את הבעיה ואפילו התגמש קצת במחיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן אור, גבעתיים.
משוב: 25/05/2015
תיאור השירות:
התקנת טיימר בארון חשמל בבניין מגורים
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, היה נחמד ועשה את העבודה שלו בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא פ. גבעתיים.
משוב: 04/03/2015
תיאור השירות:
תיקון חשמל הכולל החלפת מספקים בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה טובה ועמד בזמנים שקבענו. המחיר שלו היה טיפה גבוה אבל בסך הכל השירות היה טוב ובינתיים הכל עובד.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל ליכטר, רמת גן.
משוב: 08/05/2013
תיאור השירות:
תיקון מכשיר פחת בלוח חשמל, ותיקון קצר בדוד חשמל (כולל החלפת גוף חימום).
חוות דעת:
היה מצוין! אמנם הוא היה צריך להגיע שלוש פעמים, אבל יש לי רק מילים טובות. בפעם הראשונה הוא ביצע תיקון, אבל למחרת הייתה נזילה. שלחתי לו סמס מוקדם בבוקר, ובשבע ורבע הוא כבר היה כאן! הוא סידר את הנזילה ולא סגר את הברגים של הדוד כדי לוודא שהכל אכן תקין. לאחר מכן הוא הגיע שוב לסיים את העבודה בשעה 9 בערב..! אמרתי לו שימשיך להיות ככה , כן ירבו בעלי מקצוע כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1686 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק