מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איתן
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.93
מחיר 9.76
איכות 9.86
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידו מ, רמת גן.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
חיבור כבל תקשורת בבית.
חוות דעת:
איתן היה מצוין, הגיע בזמן והמחיר הוגן, הוא היה מקצועי, מהיר ואמין. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלעד שלו, גבעתיים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע לפתח תקשורת אינטרנט.
חוות דעת:
איתן היה באמת תותח! הוא הגיע לפני הזמן שקבענו, עדכן אותי לגבי זה מראש ועשה עבודה מהירה. הוא המליץ לי על דרך העבודה הכי טובה בעיניו והיה מאוד הוגן. בסוף העבודה עוד התעקש להישאר בשביל להתקשר לנציג של חברת האינטרנט ולוודא שהאינטרנט עובד. הוא היה משהו מיוחד ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קני דנביץ, רמת גן.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הדיירים בדירה שלנו אמרו שכשהם מתקלחים יש זרמי חשמל במים. איתן היה מקסים, באותו היום הגיע לדירה לראות את הסיפור, רצה שאני אגיע אבל לא יכולתי אז הסביר לי בפירוט בטלפון מה הבעיה ומה צריך לעשות ונתן לי הצעת מחיר. אחרי שאישרתי לו את העבודה קבע מהר עם הדיירים מתי יגיע ולא מרח אותם, עשה את העבודה בצורה מצוינת ולקח ממני מחיר מאוד הוגן. לאורך כל הדרך הייתי מאוד מרוצה מהיחס, הטיפול והרצינות. אני בטוחה שאעזר בו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד רז, רמת גן.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון הארקה בבית.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן, מקצועי, מהיר, שרותי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר משעולי, רמת גן.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
התקנת הארקה.
חוות דעת:
הגיע בזמן. מקצועית טעה באיתור התקלה, אך בסופו של דבר ביצע תיקון שתיקן את התקלה. המחיר מופרז לדעתי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
לאה גסלב, רמת גן.
אשרור: 04/06/2019
משוב: 07/04/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עלמה דוד, רמת גן.
אשרור: 22/05/2019
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בחוט חשמל.
חוות דעת:
איזה יופי, תענוג! ניתן לתאר את השרות כיוצא מן הכלל. הבית שלי היה ברובו חשוך. התקשרתי לאיתן ב-7:00 בבוקר, הערתי אותו והוא אמר שיגיע בין 8:00-9:00. הוא הגיע בזמן, טיפל בבעיה במהירות, עזר לי מאוד והמחיר היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן כהן, רמת גן.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג בדוד חשמל.
חוות דעת:
מעולה, הוא היה נחמד, מקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור לוין, רמת גן.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, פתר את הבעיה ואני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן רובין, גבעתיים.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
איתן מצוין. הביא איתו את המנורה וחיבר אותה לתקרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1658 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק