מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איתן
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.91
מחיר 9.83
איכות 9.85
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קמליה סואל, כפר סבא.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה נחמד, מקצועי, סובלני והתרשמנו ממנו מאוד. הוא אמר שאם יהיה בהמשך תקלה הוא יבוא ויטפל בזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור כהן, הוד השרון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה בלוח חשמל בבית.
חוות דעת:
איתן היה נהדר, עשה עבודה טובה. מצא את בעיה ואמר שעל חברת החשמל לתקן את זה. אני מרוצה משירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה גרין, הוד השרון.
אשרור: 24/11/2017
משוב: 13/04/2017
תיאור השירות:
התקנת מנורה, תיקון מתגים ובדיקת ארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! איתר את התקלה מהר והמחיר היה סביר. הוא היה מקצועי, נחמד וניקה הכל אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלוי בהט, כפר סבא.
אשרור: 24/08/2016
משוב: 22/07/2016
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל תלת פאזי והחלפת נורות במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוכבד ד. רעננה.
אשרור: 05/04/2016
משוב: 02/05/2015
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! זמין ביום בו התקשרתי אליו, למרות שהייתי זמינה לקראת ערב ולא בשעות העבודה במשך היום. זיהה מיד שהתקלה בלוח ולא בנקודה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר יוהכינס, רעננה.
אשרור: 15/03/2016
משוב: 13/04/2015
תיאור השירות:
החלפה של מפסק פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! בא בדיוק בזמן שקבענו ועשה את העבודה, הכל היה מתוקתק. המחיר שאמר שאמר לנו בטלפון זה מה שהיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית יערפור, הוד השרון.
משוב: 03/02/2016
תיאור השירות:
תיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ג. רעננה.
משוב: 26/10/2015
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל בעקבות הפסקת חשמל, והחלפת שקע מקצר.
חוות דעת:
היה מעולה - הוא הגיע בשבת תוך שעה מהקריאה, פתר את הבעיה ולקח מחיר סמלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיליפ אגרימן, כפר סבא.
משוב: 02/07/2015
תיאור השירות:
ניטרול חדר משעון שבת בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, לקח לו טיפה זמן להבין מה אני רוצה שהוא יעשה אבל בסופו של דבר הוא הבין אותי. קיבלתי ממנו יחס טוב ואחלה שירות.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ירון תנא, רעננה.
משוב: 10/11/2014
תיאור השירות:
תיקון מגעים בלוח חשמל והחלפת מפסק.
חוות דעת:
היה שירות ממש מעולה. הוא הגיע מעכשיו לעכשיו, ביקש מחיר מאוד נח, עשה עבודה מקצועית ולמרות שהיו קשיים, כיוון שלוח החשמל היה בעייתי, הוא לא נרתע והצליח להתגבר עליהם. אני מאוד מרוצה ממנו ומהעבודה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1688 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק