מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איתן
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.93
מחיר 9.76
איכות 9.86
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גדעון בונויט, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בשקע חשמלי.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד לחיוב, הוא מקצועי, עושה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור דאנוס, תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של נקודת חשמל וקצר.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מהר,לא עזב עד שוידא שהכל תקין, הסביר בסבלנות על כל דבר, נתן שירות מקצועי וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת א. תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת 3 נורות.
חוות דעת:
הוא טוב מאוד, שירותי ועושה עבודה יסודית. הוא אפילו עשה קצת אקסטרות תמורת המחיר שהוא לקח. היה ממש בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתן בראון, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד.
חוות דעת:
איתן היה בסדר גמור, הגיע בזמן, המחיר היה טוב מאוד ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד וייס, תל אביב.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ונטה בשירותים ותיקון קצר בתאורת חדר מדרגות ליד הדירה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, עבד במהירות ועמד בזמנים שקבענו. מה שכן, הוא לא ניקה אחריו בסוף העבודה, אבל חוץ מזה אני מרוצה ממה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל פלמה, תל אביב.
משוב: 12/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
השירות מעולה, הוא בא בזמן, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ישע, תל אביב.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
התקנת הארקה ותיקון קצר כולל החלפת חוטים.
חוות דעת:
הוא ענה לי ממש מהר לטלפון, הזמינות הייתה מאה אחוז. קבעתי איתו די בדחיפות לבדוק בעיה חמורה יחסית והוא בא אליי פעמיים. פעם אחת רק להעריך את הנזק ולתת הצעת מחיר ופעם שנייה לטפל בבעיה. הוא השקיע חצי יום, דאג שכל הבית יהיה בטוח ועשה עבודה טובה. הדבר היחידי שהיה קצת פחות טוב לדעתי זה שהוא החליף את החוטים מבחוץ.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדי ניר, תל אביב.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור, היחס היה טוב והוא עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מירי שור, תל אביב.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי מסובך בחדר האורחים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מגיע לו עשר בהכול. זמין, מקצועי ונחמד. טיפל בבעיה, אך אחרי שסיים היה שוב קצר. הוא הגיע שוב, איתר את הבעיה, הסביר לנו ממה היא נוצרה, ופתר אותה. היה ממש אחלה. נקרא לו שוב אם נצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר הולצמן, תל אביב.
משוב: 10/08/2018
תיאור השירות:
תיקון כבל שנשרף בעקבות קצר בתוך הבית.
חוות דעת:
אחלה שירות, היה מעולה ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1657 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק