מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.86
מחיר 9.52
איכות 9.57
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שגיא Schnaittacher, בני ברק.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 60000 ברכב מסוג וולוו S60 של שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים ושירותי מאד, הוא עשה טיפול מקצועי ונראה בחור אמין, ישר והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הדר א. בני ברק.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
ניקוי מצערת ברכב מסוג מזדה 2.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ואדיב. הזמינות שלהם מעולה. לקח תשלום שהיה נראה לי הוגן ועשה את העבודה מהר. הייתה אחלה חוויה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל קוגן, רמת גן.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
טסט וטיפול 10,000 לרכב מסוג יונדאי i25 שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד. זו הייתה פעם ראשונה שלי במוסך והיה ממש בסדר גמור. הסביר לי על הכל וקיבל אותי בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שייקי אברמציק, בני ברק.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב יונדאי גטס שכלל החלפת אטם מכסה מנוע.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור, מצוין. הרכב עבר את הטסט ונוסע כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ארנפלד, רמת גן.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
ולנטין היה מעולה! הייתי מרוצה מדיוק הזמנים שלו, זה דבר שמאוד חשוב לי והכול היה תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ר. רמת גן.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט לרכב מסוג TOYOTA COROLLA משנת 2007.
חוות דעת:
היינו אצל ולנטין כבר כמה פעמים ואנחנו מרוצים מאוד מהשירות שלו! הוא מאוד נחמד, מסביר לך את תהליך העבודה ולא עושה שום דבר מבלי לשאול אותך. הוא תמיד זמין בטלפון ולדעתנו האישית גם המחירים שלו הוגנים ותחרותיים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בעז ברזילי, גבעתיים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והחלפת פלאגים בפולקסווגן פולו 2012 .
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכיפאק. מקצועי, מהיר, תיתק את העבודה, ממש ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת שחר, רמת גן.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רכב מסוג רנו.
חוות דעת:
ולנטין היה מצוין, מאוד נחמד, ישר, מקצועי, עשה עבודה טובה, תיאמתי הגעה לאותו יום והייתה לי חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן מחלין, רמת גן.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון צינור ברכב טיוטה יאריס 2004.
חוות דעת:
ולנטין היה ממש אחלה, הראה לי בדיוק מה בעיה בצינור ואיך אוכל לבדוק אם הבעיה חזרה על עצמה. ביצע את העבודה בזמן טוב ואמר שאם הבעיה תחזור אוכל לחזור אליו. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי וקנין, בני ברק.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת צלחות, תיקון מנורות, מצתים והחלפת שמן ברכב מסוג קאיה פיקנטו שנת 2012.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא נתן יחס טוב, מקצועי, הקדיש את עצמו לטיפול, תיקן מס' דברים ללא עלות, היה נדיב והוא אדם ישר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 794 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק