מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.80
מחיר 9.49
איכות 9.75
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יבגי מאיר, תל אביב.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל הצתה וארבעה פיוזים ברכב מסוג שברולט סוניק שנת 2014.
חוות דעת:
מבחינת שירות הוא היה מאוד נחמד, ישבתי במוסך משהו כמו שעה וחצי. עד שהגיעו החלקים לקח קצת זמן אבל חוץ מזה הוא היה מאוד שירותי וחביב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גל קלין, תל אביב.
אשרור: 28/08/2019
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג שברולט קרוז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! ביקרתי עם רכב שברולט קרוז שהתחיל לרעוד ונדלקה נורת המנוע. כבר מרגע שהתקשרתי ולנטין היה נחמד וסבלני. למרות שלא קבעתי תור, הגעתי בשמונה בבוקר למוסך, ולנטין קיבל אותי בסבלנות ומקצועיות. הסביר בדיוק למה ומה עושים. נתן הצעת מחיר הוגנת ותוך חצי שעה הייתי בחוץ עם אוטו תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים פרץ, תל אביב.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת שמן, החלפת רדיאטור ומילוי גז במזגן לרכב מסוג שברולט, שנת 2008.
חוות דעת:
הגעתי אליו בעקבות מזגן תקול ועשן שעלה מהמנוע. הוא מאוד נחמד, היה עם הרבה סבלנות. אני לא יכול להעריך מחיר, היה נראה לי בסדר. השירות היה מקצועי ואדיב. הוא טיפל בבעיה ועמד בזמנים.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל נדב, תל אביב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מסוג שברולט ספארק כולל החלפת שמן.
חוות דעת:
היה נחמד, זמין, מאוד מהיר והסביר לי הכל בסבלנות.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי סולומון, תל אביב.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ותיקון צינור ברכב של חברת שברולט.
חוות דעת:
הוא עיל הכיפאק באתי לטיפול עשה בדיקה ראשנית נתן מחיר טווח זמן נראה מקצועי מחיר אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס אדלר, תל אביב.
אשרור: 14/03/2017
משוב: 25/11/2016
תיאור השירות:
טיפול והחלפת כפתורים לחלונות בשברולט אופטרה שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דור גרטמן, גבעתיים.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא עמד בזמנים, היה נחמד, מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור איצקוביץ, פתח תקווה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב לפני טסט כולל החלפת נוזלים ברכב מסוג שברולט ספארק.
חוות דעת:
קיבל אותי מייד, בדק את הרכב ואמר שאין צורך בתיקונים, זה היה מאד אמין מבחינתו- יכל לעשות מה שהוא רוצה ברכב ולגבות יותר. הוא אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז רון, רמת גן.
אשרור: 06/02/2019
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב של חברת שברולט סוניק, החלפת בלמים ועוד כמה חלקים.
חוות דעת:
מציון! אני מרוצה. בחור מאוד מקצועי, נכון לעזור, קיבל אותי מיד על אף הלחץ בעבודה ואני בהחלט אמליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ר., רמת גן.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של ידית הילוכים ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
הוא מאוד מאוד אמין. הוא היה ממש מעולה מבחינת הזמנים, מקצועי מאוד וסבלני. הוא בן אדם נעים ומגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 874 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק