מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.56
איכות 9.66
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה אליהו, תל אביב.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, החלפת גומיה בציריה והוספת גז במזגן ברכב מסוג קאיה.
חוות דעת:
היה סבבה. ההתנהלות שלו הייתה לא רגילה לטובה, הוא התפנה אליי מהר ובזמן שקבענו. הסביר על העבודה ועדכן אותי בהכל. עמד בזמנים שקבענו ועשה עבודה מקצועית. גם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה ק. תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 90000 ברכב קיה פורטה.
חוות דעת:
ולנטין היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה בזמן טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר סוקולבר, תל אביב.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג קיה קרניבל, 2018.
חוות דעת:
אחלה שירות. הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן דהן, תל אביב.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג קיה סיד.
חוות דעת:
שירות מצוין, בחור אמין וזריז בצורה לא רגילה. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום רוזן, תל אביב.
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב כולל החלפת בלמים, רכב מסוג קיה פיקרנטו שנת 2016
חוות דעת:
סה"כ הייתי מרוצה. הוא נתן הצעת מחיר אבל אז אמר לי שיש צורך להחליף גם את הבלמים, אמר לי שיראה לי את הבלמים אבל הוא הראה לי רק תמונה ואני לא יודע להגיד אם אלו היו הבלמים שלי. הוא נראה מקצועי ועשה עבודה טובה. הטיפול היה מהיר מאוד תוך שעה הטיפול הסתיים טלפן אליי אחרי שהוא סיים השירות היה בסדר גמור, באמינות היה לי קצת ספק.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יובל ק. תל אביב.
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
טיפול 70,000 ברכב קיה פיקנטו.
חוות דעת:
היה מצויין. הוא היה אמין, מהר, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון ק. תל אביב.
אשרור: 12/08/2014
משוב: 09/05/2014
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב קיה פרייד 1997.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר טרטוב, רעננה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 80 אלף והחלפת מסננים, נורות שהיו שרופות וברקסים ברכב מסוג קיה פיקנטו, שנת 2011.
חוות דעת:
היה מעולה! היה חסר לי קצת יותר הסברים על מה שהוא עושה אבל קבענו ב 8 בבוקר והרכב היה מוכן בסביבות 9 ורבע. סה״כ שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רובי וקנין, בני ברק.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת צלחות, תיקון מנורות, מצתים והחלפת שמן ברכב מסוג קאיה פיקנטו שנת 2012.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא נתן יחס טוב, מקצועי, הקדיש את עצמו לטיפול, תיקן מס' דברים ללא עלות, היה נדיב והוא אדם ישר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ניסים, בני ברק.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, סבבה לגמרי. אני מרוצה מהמחיר והשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 810 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק