מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.87
מחיר 9.54
איכות 9.56
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איילה פוליטי, תל אביב.
אשרור: 02/02/2019
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
ניקוי של פיח ממנוע ברכב מסוג פולקסווגן
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ושירותי, עשה את העבודה ללא תשלום. אמר שאם הבעיה חוזרת שאבוא אליו שוב אבל הכל הסתדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלעד חזיזה, תל אביב.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב פולקסווגן פולו משנת 2012 שכלל תיקון גלגל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש מעולה. על הכל 10! השארתי לו את הרכב לשעה והוא תיקן את הבעיה תיקן לי את הבעיה, אחזור אליו כמובן. הוא מקצועי מאוד ואמין מאוד, מעניק שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן אלפסי, תל אביב.
משוב: 08/10/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כולל החלפת בלמים קדמיים ברכב מסוג פולקסווגן פולו שנת 2007.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! עשה עבודה לפי הזמן שקבע. אדם אמין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
עידו ל. תל אביב.
אשרור: 05/06/2018
משוב: 05/03/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת ברקסים ברכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
שירות בסדר. היה אדיב, קיבל אותי בזמן. המחיר הוגן. הוא היה אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ב. תל אביב.
משוב: 18/08/2016
תיאור השירות:
תיקון בעיה חשמלית במזגן ברכב פולקסווגן גולף ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, אדיב ומקצועי. היה ממש אחלה, המחיר הוגן והשירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן ח. תל אביב.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 26/10/2015
תיאור השירות:
טיפול 10000 הכלל החלפת פנס אחורי והחלפת קויל בפולו שנת 2004.
חוות דעת:
היה טוב. הוא היה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב נאטאן, בני ברק.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צירייה והחלפת גז למזגן ברכב מסוג פולקסווגן, שנת 2002.
חוות דעת:
הגעתי עד אליו מירושלים כי שמעתי מלא המלצות טובות עליו, והוא כבר מההתחלה אמר לי מחיר שהיה נראה לי קצת יקר לאחר מכן הוא החליף לי צירייה שיתברר לי אחרי יומיים בזמן שהעברתי את הרכב טסט שהוא שם לי צירייה קרועה, מאד התאכזבתי כי גם השקעתי יום שלם בשביל זה ונסעתי במיוחד בשבילו.
איכות
5
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
3
כללי
גירסאות
רועי פ. בני ברק.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב פולקסווגן.
חוות דעת:
הוא עשה שירות טוב, עמד בזמנים, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד פטורי, רמת גן.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
הכנת לטסט לרכב מסוג פולקסווגן פולו 2012.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא עשה את העבודה מהר, הביא לי הצעת מחיר תוך שעה מהרגע ששמתי אצלו את הרכב, המחיר היה סטנדרטי. הוא היה מקצועי ועזר לי מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יותם לאור, יבנה.
אשרור: 31/10/2018
משוב: 01/07/2018
תיאור השירות:
טיפול בעיית התנעה ברכב מסוג פולקסווגן פולו שנת 2010.
חוות דעת:
הוא אחלה, אני כבר הייתי אצלו כמה פעמים ואני ממש מרוצה, טיפל לי בבעיה ואפילו לא גבה תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 779 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק