מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.80
מחיר 9.51
איכות 9.75
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אור ש. תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
טיפול עשר אלף, ליטוש פנסים והחלפת פלאגים ברכב של חברת טויוטה יאריס.
חוות דעת:
היה מוצלח! הייתי מרוצה מהיסודיות, באתי ומיד אחרי שאמרתי שאני לקראת טסט הוא הסביר לי מה אני צריכה, סידר בשבילי את כל המסמכים לטסט וזה היה נחמד שעשה את זה ושלא נסעתי לטסט ואז הייתי מגלה שאני צריכה והייתי חוזרת אליו שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי א. תל אביב.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 30,000 והחלפת נאבה בגלגל אחורי ברכב טויוטה יאריס.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר א. תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 60,000 לרכב מסוג טויוטה אוריס והחלפת פילטר מזגן.
חוות דעת:
עשה את הטיפול על המקום ולקח בדיוק כמו שסיכמנו בלי הפתעות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו עוז, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל תיקון ברקסים קדמיים ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
שירות בסדר. הזמנים היו מהירים. זאת כבר פעם שניה שאני אצלו וכל פעם שאני אצלו הוא אומר שצריך לעשות דברים מעבר למה שתכננתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שרון קליגסברג, תל אביב.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
תיקון בלמים, טיפול שנתי וליטוש פנסים ברכב טויוטה יאריס משנת 2002.
חוות דעת:
היה ממש טוב, הוא היה ממש נחמד, מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כנרת ברוס, תל אביב.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים ברכב של חברת טויוטה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו אייזנברג, תל אביב.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 30 אלף ברכב של חברת טויוטה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הייתי מרוצה בסך הכל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידן פרסקי, תל אביב.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 90 אלף ברכב מסוג טויוטה שנת 2013 שכלל החלפה של פלאג.
חוות דעת:
הם בסדר. לאחר הטיפול ניגשתי לטסט ולא עברתי בשל נזילה בבולם האחורי. חשוב לציין שאמרתי לו גם לפני הטיפול וגם אחריו שאני שומע חריקה קלה אך הוא התעקש שהרכב תקין. ולנטין מאוד שירותי,ועושה רושם מקצועי,אך במקרה הזה פישל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יוחאי לוי, תל אביב.
אשרור: 12/12/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מדחס מזגן ברכב של חברת טויוטה קורולה שנת 2001.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הבן אדם פשוט עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי זגורי, תל אביב.
אשרור: 09/11/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
טיפול 30 אלף והחלפה של ברקסים ברכב מסוג טויוטה שנת 2017.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, הייתי מרוצה מאוד! הכל היה עשר. המחיר, היחס, אני ממש מרוצה. נתן הסבר לגבי מה הוא עושה ומחליף והתעקש לרשום את זה בחשבונית בשביל האחריות , יישר כוח .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 875 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק