מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.91
מחיר 9.46
איכות 9.82
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רון דיקר, תל אביב.
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג וולוו שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, פצצה, אחלה בחור. נתן שירות טוב ועשה את העבודה מהר יותר ממה שצפיתי, אחלה חבר'ה, אני לגמרי אחזור אליו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שגיא Schnaittacher, בני ברק.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 60000 ברכב מסוג וולוו S60 של שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים ושירותי מאד, הוא עשה טיפול מקצועי ונראה בחור אמין, ישר והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ע. פתח תקווה.
אשרור: 18/01/2019
משוב: 31/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 160 אלף כולל החלפת ברקסים ושמנים ברכב מסוג וולוו S60.
חוות דעת:
על הכיפאק, נחמד, יעיל, מקצועי ונראה שאמין. הוא ראה שאני לחוץ ועמד בזמנים. בהחלט אמשיך לטפל אצלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל גלבוע, רמת גן.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג וולוו.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהכל, הוא היה אמין, מקצועי ושירותי ואפיל עזר לי עם איזה נורה שנדלקה לי ללא כל עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג וולוו S60.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוסי ג. תל אביב.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
טיפול 90,000 וטסט.
חוות דעת:
ההתרשמות שלי היא שהמוסך עושה עבודה טובה, אבל כמובן שזה לא מבוסס על בדיקה של הטיפול, רק על תחושה, כי אני לא מסוגל לבדוק מה נעשה ואיך. אני מתכוון לחזור למוסך לטיפולים עתידיים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נאור תמים, תל אביב.
אשרור: 03/08/2020
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
החלפת חיישן חום והחלפת צופר ברכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
הוא מדהים, ממש אהבתי אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ישר, תל אביב.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט והעברת טסט ברכב מסוג ניסאן ג'וק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מהיר, לקח מחיר הוגן, לא עשה סתם דברים שלא צריך ולא הכרחי, הוא סיים ממש תוך כמה שעות והיה ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלג מגן, תל אביב.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קלאצ'.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! בחור נחמד, ישיר, ענייני ויסודי. נראה שהיה לו הרבה לחץ ולמרות הכל הוא הצליח להכניס אותי לטיפול.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דור אמסלם, תל אביב.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כולל החלפת פילטרים, שמנים ושיוף פנס ברכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא בן אדם מדהים. קיבל אותי בזמן וטיפל לי ברכב במקצועיות מא' עד ת'. אדם מקצועי ואכפתי. היו כמה דברים שרציתי שיתקנו בנוסף אבל הם לא עושים את התיקונים הספציפיים האלה, בנוסף הפנה אותי לאנשים אשר יטפלו לי בבעיה והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 955 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק