מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.86
מחיר 9.47
איכות 9.68
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רון דיקר, תל אביב.
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג וולוו שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, פצצה, אחלה בחור. נתן שירות טוב ועשה את העבודה מהר יותר ממה שצפיתי, אחלה חבר'ה, אני לגמרי אחזור אליו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שגיא Schnaittacher, בני ברק.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 60000 ברכב מסוג וולוו S60 של שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים ושירותי מאד, הוא עשה טיפול מקצועי ונראה בחור אמין, ישר והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ע. פתח תקווה.
אשרור: 18/01/2019
משוב: 31/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 160 אלף כולל החלפת ברקסים ושמנים ברכב מסוג וולוו S60.
חוות דעת:
על הכיפאק, נחמד, יעיל, מקצועי ונראה שאמין. הוא ראה שאני לחוץ ועמד בזמנים. בהחלט אמשיך לטפל אצלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל גלבוע, רמת גן.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג וולוו.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהכל, הוא היה אמין, מקצועי ושירותי ואפיל עזר לי עם איזה נורה שנדלקה לי ללא כל עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג וולוו S60.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
וויליאם פרונגלס, תל אביב.
אשרור: 24/09/2020
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת מסנן שמן, שמן, תיקון מנורת ברקס והכנה לטסט.
חוות דעת:
היה מצויין. מקצועי, אמין, מהיר ויחס מעולה + הסברים על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ז. תל אביב.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
החלפה של רדיאטור עבור רכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
אני לא כל כך מבינה בזה אבל נראה לי שהיה סבבה, מבחינת היחס הוא היה אדיב, האוטו תקין וזה מה הייתי צריכה :)
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מאיה ברון, תל אביב.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
החלפת פילטר לצורך תיקו מזגן ברכב טיוטה.
חוות דעת:
ולנטין הפנה אותי למקום שמתמחה בתיקון מזגנים והייתי מרוצה מהם. לבינתיים נראה שהם פתרו לי את הבעיה ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן גלילי, תל אביב.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15000 ברכב מסוג פג'ו 208.
חוות דעת:
הוא בסדר. בן אדם אמין ונחמד. את הדברים הבסיסיים הוא יודע לעשות אבל לא ממש יצאתי מרוצה. הטיפול השוטף הוא עשה והיו לי עוד שתי התקלות, אחד מהם הוא אמר שבדק אבל הוא לא בדק ודבר שני הייתה איזו שהיא תקלה שהוא לא ידע לפתור.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
אדמון ששון, תל אביב.
משוב: 11/09/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל ליטוש פנסים.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 992 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק