מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.88
מחיר 9.43
איכות 9.78
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רון דיקר, תל אביב.
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג וולוו שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, פצצה, אחלה בחור. נתן שירות טוב ועשה את העבודה מהר יותר ממה שצפיתי, אחלה חבר'ה, אני לגמרי אחזור אליו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שגיא Schnaittacher, בני ברק.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 60000 ברכב מסוג וולוו S60 של שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים ושירותי מאד, הוא עשה טיפול מקצועי ונראה בחור אמין, ישר והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ע. פתח תקווה.
אשרור: 18/01/2019
משוב: 31/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 160 אלף כולל החלפת ברקסים ושמנים ברכב מסוג וולוו S60.
חוות דעת:
על הכיפאק, נחמד, יעיל, מקצועי ונראה שאמין. הוא ראה שאני לחוץ ועמד בזמנים. בהחלט אמשיך לטפל אצלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל גלבוע, רמת גן.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג וולוו.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהכל, הוא היה אמין, מקצועי ושירותי ואפיל עזר לי עם איזה נורה שנדלקה לי ללא כל עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג וולוו S60.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פלג מגן, תל אביב.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קלאצ'.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! בחור נחמד, ישיר, ענייני ויסודי. נראה שהיה לו הרבה לחץ ולמרות הכל הוא הצליח להכניס אותי לטיפול.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דור אמסלם, תל אביב.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כולל החלפת פילטרים, שמנים ושיוף פנס ברכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא בן אדם מדהים. קיבל אותי בזמן וטיפל לי ברכב במקצועיות מא' עד ת'. אדם מקצועי ואכפתי. היו כמה דברים שרציתי שיתקנו בנוסף אבל הם לא עושים את התיקונים הספציפיים האלה, בנוסף הפנה אותי לאנשים אשר יטפלו לי בבעיה והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמרי סגיר, תל אביב.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלמים ברכב מסוג מיצובישי לנסר שנת 2010.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, הוא היה אדיב, מקצועי, בסך הכל היה נעים ונוח. אני מרוצה מהעבודה ומהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי זלצמן, תל אביב.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת קירור ברכב מסוג יונדאי I10.
חוות דעת:
הוא היה מושלם ולא פחות מזה! זריז, המחיר הוגן לדעתי, הסביר את כל מה שהיה צריך לעשות, איש חמוד לאללה, מקצועי, עשה עבודה טובה והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי שולמן, תל אביב.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט עבור רכב מסוג הונדא סיוויק 2012.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, דאג שאדע מה הוא עושה והראה לי על מה הוא חייב אותי, מעבר לזה הוא גם אדם נחמד ונעים, הייתה חוויה חיובית :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 936 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק