מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.80
מחיר 9.51
איכות 9.75
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נתיק שימחייב , תל אביב.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
טיפול שגרתי לרכב מסוג אופל סיגניה 2013.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! באמת היה טוב, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ברמן, תל אביב.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב מסוג אופל קורסה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הם ביצעו את העבודה בזמן סביר והיו מאוד נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם מיכאלי, רמת השרון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
טיפול 5,000 ברכב מסוג אופל שכלל החלפת שמן, מסנן אויר ותיקון אגזוז.
חוות דעת:
טיל! היה אחלה, מקצועי ונחמד. מחיר הוגן ועבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמירה לרמן, רמת השרון.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מספר חלקים ברכב של חברת אופל שנת 2014.
חוות דעת:
שלחנו אל ולנטין את המכונית והוא תיקן חלק, לאחר יום שוב נדלק נורה אדומה, אז חזרנו אליו והוא אמר שיש עוד בעיה ברכב ואז הוא תיקן אותה. אני לא מבינה בתחום הזה בכלל, אז אני לא באמת יודעת אם זה היה נורמלי שהם לא מצאו את כל הבעיות בבת אחת ואני גם לא יודעת אם המחיר היה הוגן. אבל הוא בתור בעל מקצוע היה נראה לי הגון.
איכות
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אורון בן דוד, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים, החלפת תרמוסטט ומילוי נוזל קירור ברכב מסוג אופל אסטרה שנת 2011.
חוות דעת:
אין דברים כמוהו! מאוד אמין, גלוי, סופר מקצועי, הראה והסביר לי הכל. פשוט איש נהדר והוא עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל דניאל, גבעתיים.
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים שכלל החלפת מיכל מים ופלאגים ברכב מסוג אופל שנת 2001.
חוות דעת:
כבר הייתי אצלו כמה פעמים והוא נהיה המוסך הקבוע שלי. הוא מצוין בשירות באותה מידה כל פעם. המחיר הוגן ומגיע לו בהכל הכי גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה מייקלר, רמת גן.
משוב: 29/03/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה במדחס של המזגן ברכב מסוג אופל אסטרה.
חוות דעת:
היו ממש מעולים! עשו עבודה טובה, היו מקצועיים והוגנים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה מייקלר, רמת גן.
משוב: 22/05/2016
תיאור השירות:
החלפת חלק ברכב מסוג אופל אסטרה שנת 2005.
חוות דעת:
חוות דעת טובה. זה היה ביום שלא כולם עבדו והגעתי על הבוקר, הוא הספיק לתקן את זה תוך כמה שעות. הוא נתן מחיר הוגן ומאז הרכב פועל בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מיכאל קלנדרו, גני תקווה.
משוב: 31/01/2016
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל החלפת ברקסים ורצועת טיימינג ברכב מסוג אופל שנת 2008.
חוות דעת:
התרשמתי מהם לטובה מאוד, הם היו נראים לי מקצועיים, היו זריזים ובאותו יום הם סיימו את התיקונים. אין לי תקלות מאז והתחושה שלי שהם מאוד טובים. לא השוויתי את המחירים ולכן אין לי הערכה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן הרשקו, רמת גן.
משוב: 18/11/2015
תיאור השירות:
בדיקת תקלה ובדיקת 15,000 ברכב מסוג אופל קורסה משנת 2011.
חוות דעת:
הם היו סופר נחמדים וסיימו את העבודה באותו היום. לא עשיתי השוואת מחירים, אז אני לא יכול לדרג את המחיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 875 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק