מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ציון
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.60
מחיר 9.09
איכות 9.41
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דוד ראובן, הרצליה.
משוב: 23/03/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 30 אלף ברכב מסוג קאיה ריו.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור. הם היו זמינים. השירות היה אדיב ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
קדמה טלגואה, רמת השרון.
אשרור: 03/01/2017
משוב: 05/10/2016
תיאור השירות:
טיפול 60,000 לרכב מסוג קיה סול.
חוות דעת:
הטיפול היה מצוין. הוא היה מהיר, עמד במחיר שאמר והמחיר היה מצוין.
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יבגני צ'פלינסקי, הרצליה.
משוב: 20/03/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 4 שנים ברכב של קיה kia שנת 2012, כולל החלפת פילטרים.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מאוד נחמד, טיפל גם ברכב של אשתי ועשה עוד בדיקה. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ראובן, הרצליה.
משוב: 13/03/2016
תיאור השירות:
טיפול ראשוני- 15 אלף ברכב מסוג קאיה.
חוות דעת:
טוב מאוד! הוא היה מקצועי, עמד בזמנים וגבה מחיר הוגן. היה ממש בסדר גמור ואני מרוצה וממליץ עליו בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי חביב, רמת השרון.
משוב: 26/07/2015
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן והחלפת פילטר בקיה פיקנטו שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. מבחינת זמנים הוא אמר לי שתוך רבע שעה יגיע החלק ובסוף חיכיתי בסביבות 45 דקות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ל. א. תל אביב.
אשרור: 30/06/2015
משוב: 29/03/2015
תיאור השירות:
החלפת ברקסים וצלחות ועוד מספר תיקונים וביצוע טסט לקיה ספורטז' שנת 2009.
חוות דעת:
השירות שלו היה עשר! הוא היה נראה מאוד אמין, אמר שיכול לא להחליף ברקסים וגם אז הרכב יוכל לעבור את הטסט אבל יש מצב שאני יתקע איתו, ז"א הוא נתן לי את האופציה לא להיכנס להוצאה הגדולה שזה היה מאוד יפה מצידו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. צ. הרצליה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 90 אלף ק"מ לקיה פיקנטו, כולל החלפת ברקסים ורפידות.
חוות דעת:
היה מצוין! היה להערכתי מקצועי, החליף ברקסים ורפידות (הזמנה במקום, המתנה של בערך כשעה ללא צורך להשאיר את הרכב או לבוא פעם נוספת). לדעתי מחיר טוב ושירות טוב. קשה עדיין להעריך את העבודה, נוסע ברכב כשבוע מאז וכרגע הכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/08/2014
תיאור השירות:
טיפול 30 אלף ברכב קיה ספורטז, שנת 2012.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור והם היו מאוד נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר דהן, תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר שמן ברכב CITROEN C4.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא תיקן הכל מהר ובמחיר הוגן. היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר ס. תל אביב.
משוב: 13/01/2019
חוות דעת:
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 255 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק