מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ציון
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.60
מחיר 9.07
איכות 9.40
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ציפי אמיתי, זכרון יעקב.
משוב: 05/01/2016
תיאור השירות:
החלפת חלק לרכב מסוג פולקסווגן פולו.
חוות דעת:
הם היו בסדר, הייתי מרוצה מהשירות. בהתחלה הם נתנו הצעת מחיר יקרה ואחר כך הם הורידו את המחיר לבד, מבלי שהתמקחנו איתם.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
אלה ק. תל אביב.
משוב: 25/02/2015
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ק"מ ברכב של חברת פולקסווגן שנת 2010.
חוות דעת:
כשהם טיפלו ברכב בסוף הוא אמר שיש לי בעיה במצבר וצריך לחזור להחליף. מאז שיצאתי מהמוסך האוטו התחיל לעשות בעיות בהתנעה של האוטו, במשך חודש, מלא דברים מוזרים שלא היו, זה אוטו ממש חדש. הלכתי למוסך מורשה והם אמרו לי שבמוסך שהייתי שמו ללא ידיעתי מצבר אחר לא מתאים בגודל ולא מקורי!!! פשוט היה לא אמין!!
איכות
0
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
במידה והייתי מחליף מצבר הייתי מעדכן את הלקוחה בכך. אין לי כל אינטרס לא לעדכן את הלקוחה ולהחליף מצבר, שכן לא אקבל תשלום על החלק או התיקון שביצעתי.
0
כללי
גירסאות
אור דדוש, יהוד.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 100000 ברכב מסוג פולו, שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, שירותי ואנחנו מרוצים מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטוני בבוד, רמת השרון.
משוב: 18/05/2017
תיאור השירות:
תיקון גג בעקבות נזילה ברכב מסוג פולקסווגן אוס.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, נורא התאמץ ולא לקח הרבה כסף. אני מרוצה ממנו, אחזור אליו שוב אם אצטרך.
10
כללי
גירסאות
גילי קשת, רמת השרון.
משוב: 23/08/2016
תיאור השירות:
הכנה ושליחה לטסט לרכב מחברת פולקסווגן.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, מאוד נחמד ועוזר :) הוא עשה כל מה שהיה צריך בנחמדות וביעילות, אנחנו היינו מאוד מרוצים. בחור אמין, יעיל והוגן!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית זילבר, הרצליה.
משוב: 01/08/2016
תיאור השירות:
תיקון מפוח של מזגן ברכב מסוג פולו פולקסווגן.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי. בהתחלה נתן לי הצעת מחיר על החלפה של המפוח, אבל כשהוא פתח את המזגן ראה שאפשר לתקן אותו וזה הוזיל מאוד את העלות. בהחלט יצאתי מרוצה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי פתאל, הרצליה.
אשרור: 08/06/2016
משוב: 25/01/2016
תיאור השירות:
תיקון ברכב מסוג פולקסווגן בורה שנת 2001 כלל החלפת בית מצערת.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הגעתי אליו בלי תיאום מראש והוא קיבל אותי מהר, בדק את הרכב ואיתר את התקלה, באמת זיהה אותה כמו שצריך וביצע את התיקון בהתאם. במקרה היה לי בבית את החלק שנדרש להחליף אז הוא רק התקין לי את החלק שהבאתי איתי ולקח את התשלום בהתאם לעבודה בלבד. בעל מקצוע נחמד ואדיב, התרשמתי שהוא מקצועי, הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור רייטר, רמת השרון.
אשרור: 09/02/2016
משוב: 11/11/2015
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לרכב מסוג פולקסווגן פולו שנת 2003.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. בזמנים מהירים ועשה עבודה טובה, סך הכל אני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קסם עשהאל, הרצליה.
אשרור: 26/01/2016
משוב: 23/10/2015
תיאור השירות:
החלפת סליל הצתה לרכב פולו פולקסווגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אמין ועשה עבודה טובה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלון הרצוג, רמת השרון.
משוב: 22/04/2015
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב פולסווגן טיגואן.
חוות דעת:
הם היו טובים מאוד, מקצועיים נחמדים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 250 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק