מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.37
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.60
מחיר 8.85
איכות 9.69
דירוג כללי 9.37
התפלגות

מחושב על 30 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שירה ארינוס, רחובות.
אשרור: 13/04/2016
משוב: 31/01/2016
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר. בנוסף, חיבור הארקה שנותקה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איל ו. בת ים.
משוב: 15/10/2015
תיאור השירות:
התקנת נקודת הארקה.
חוות דעת:
שירות מצוין מהיר ויעיל. בפעם הראשונה הוא ביצע בדיקה ומצא כי אין הארקה בבית ובפעם השניה שהגיע התקין נקודה זאת. אני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי פרידמן, תל אביב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בקריאת לילה כשלא היה חשמל בכלל ביום חמישי בערב. הגיע תוך 29 דקות מרגע השיחה והיה אדיב מאוד, מאוד נחמד והסביר בדיוק מה עושה ומה לא תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אלון, תל אביב.
משוב: 02/01/2017
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה יום שישי בערב, לא רק שהוא היחיד שהוא הסכים להגיע, הוא עזב את מה שהוא עשה והגיע מהר. הייתי עם שני ילדים קטנים בבית והכול היה חשוך. הוא סידר את התקלה במהירות, היה מאוד נחמד ואני מאוד מרוצה!!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי אלדור, תל אביב.
אשרור: 28/08/2016
משוב: 27/01/2016
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בבוילר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, איך שדברתי איתו הוא ישר ידע מה הבעיה, הוא הוכיח לי שמדובר בגוף חימום. הוא היה אדיב ונחמד, הגיע בזמן ונתן שירות לעניין. ניראה שהוא יודע מה הוא עושה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוגה אלדור, תל אביב.
אשרור: 22/03/2016
משוב: 17/02/2016
תיאור השירות:
העתקת נק' חשמל והוספה של שקעים.
חוות דעת:
התרשמנו מאיש מאוד נחמד, משיחה איתו מבינים שיש לו ידע וניסיון בתחום החשמל. הגיע בזמן שניקבע, עם החומרים הרלוונטים ומאוד השתדל. היו 2 דברים שהפריעו לי במהלך העבודה: סיכמנו על הנחה במחיר וכשהוא סיים את העבודה ובעלי שילם לו נשכחה ההנחה המובטחת והתשלום היה מלא. יש לציין כי ניתנו לו עוד משימות, וכמובן לא ציפנו למחיר זהה, אלא להנחה כפי שהבטיח. דבר שני- רמת הגימור היתה נמוכה. בהעתקת מיקום השקעים, נעשתה חציבה בקיר והמילוי שהוא ביצע היה באיכות ירודה. כשביקשתי שינסה להחליק את סימני החציבה הוא אמר לי להזמין צבעי על מנת לתקן את זה... כדי להגיע לגמר אסתטי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ציפי רוזנבלאום, תל אביב.
משוב: 08/02/2016
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון טובמן, ראשון לציון.
משוב: 03/01/2017
תיאור השירות:
איתור קצר במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הגיע בזמן והיה נחמד. המחיר היה קצת מופרז לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שרי ג. רחובות.
משוב: 09/08/2016
תיאור השירות:
החלפת פיוז תקול בארון חשמל שהקפיץ בכל פעם את המזגן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. הגיע בזמן ווידא מראש הגעה. פעל בזריזות ואמינות, הסביר את הבעיה והיה נעים ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישעיהו ליאור, רחובות.
משוב: 03/08/2016
תיאור השירות:
איתור תקלה באספקת החשמל של המזגן ותיקונה.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הוא עשה עבודה טובה. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 30 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק