מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואב
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.82
מחיר 9.59
איכות 9.69
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יונתן קליין, נס ציונה.
משוב: 06/10/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יערה שני, רחובות.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
יואב היה מצוין מכול הבחינות, אמין, השירות שלו היה מעולה, אדיב, המחיר שגבה היה מצוין, הגיע עד אלי לאסוף את המחשב וגם הגיע בסוף העבודה להחזיר לי אותו, התיקון היה מהיר, עדכן תוך כדי מה קורה ומהן האופציות וכשהחזיר הראה בדיוק מה עשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן קלמיצקי, רחובות.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
העברת כבל רשת.
חוות דעת:
על הכיפאק! מצוין, הייתי מרוצה מהזמינות, השירות והנכונות לעזור. היה פיקס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ריינהולד, נס ציונה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת 2 מחשבים נייחים.
חוות דעת:
הוא הגיע הסתכל על הנתונים של המחשב, בדק הכל ואמר לי איזה מחשב טוב, איזה כדאי להחליף ונתן עצות לגבי קניית מחשב חדש, היה מקצועי ואדיב ואפילו לא לקח לי תשלום על העבודה! מגיעות לו רק מילים טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור שטיינר, רחובות.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח אם במחשב נייד של חברת DELL.
חוות דעת:
עשה את העבודה טוב, הוא אמין מאוד, מקצועי, יש לו זמינות טובה ומבחינתי מגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה פרקש, יבנה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
העברת דיסק קשיח מהמחשב הישן לחדש.
חוות דעת:
השירות לא היה מושלם בגלל שהוא לא הצליח לבצע את העבודה על המקום. סה"כ יואב היה בסדר ונראה מקצועי מאוד, אך לקח לו זמן לבדוק ולטפל.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אור שחר, רחובות.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייח.
חוות דעת:
היה בסדר! הודיע מראש שהוא ייגבה תשלום גם אם זה יהיה רק לביקור ונתן שירות סבבה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי בן דוד, רחובות.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת ספק כוח במחשב נייח של חברת HP.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הוא נהדר, בחור ישר והגון, איתר מיד את הבעיה, ניסה לעזור לי בטלפון לפני זה. נתן לי שירות נהדר ולקח סכום סביר- רק מחמאות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאנה צ'ורני, נס ציונה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת קו תקשורת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה כמו שצריך הוא היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי אלבז, כפר בילו.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקונים קטנים והסברת הגדרות והפעלה במחשב נייד, חיבור למדפסת ב 2 מחשבים נייחים ותיקון בעיית תקשורת.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, סבלני והסביר לי כל דבר שעשה, הוא כיוון אותי והדריך איך להפעיל ולהתנהל עם המחשבים, הוא בחור מקצועי מאד, אדיב ויעיל, המחיר היה הוגן והוא פתר את הבעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 402 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק