מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
בוריס
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.89
מחיר 9.60
איכות 9.70
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילנה ד. מודיעין.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת De Dietrich שכלל החלפת גוף חימום טורבו.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! בוריס בדק ואבחן, שהבעיה היתה בגוף חימום טורבו, אשר נהרס לגמרי. לאחר בדיקה מעמיקה הוא הסביר כי כל שאר החלקים תקינים ויש צורך להחליף את גוף החימום. הוא היה מהיר, אדיב ומקצועי ביותר ובמחיר הוגן. היה צורך בהזמנת החלק, שהגיע מיד לאחר הסופ"ש והוא הגיע להחליף עוד באותו היום. מאוד ממליצה עליו כאיש מקצוע אמין, הוגן מקצועי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עירית ש. מודיעין.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור סימנס, כלל החלפת גוף חימום.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה טוב מאוד. כל ההתנהלות מולו היתה מאוד נעימה. קודם בירר אם בכלל יש טעם לבואו וכל התיאום איתו היה מאוד נוח. היה פעמיים, פעם כדי לבדוק ופעם שניה כדי להחליף את גוף החימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד שלמה, מודיעין.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
התקנת אטם בדלת תנור מחברת רוזייר
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עשה מה שצריך והיה נחמד.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יוני חותם, מודיעין.
אשרור: 03/07/2018
משוב: 29/04/2018
תיאור השירות:
ניסיון לנקות תקלה בתנור פירוליטי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, נחמד והשקיע המון מזמנו כדי לנסות לפתור את התקלה, אבל הוא לא הצליח לפתור את הבעיה גם כעבור כמה ניסיונות.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיים חייט, מודיעין.
אשרור: 06/02/2018
משוב: 08/12/2017
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני בתנור אפיה של חברת סאוטר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! הוא בדק את התנור, ראה שהכרטיס נשרף, לקח אותו לתיקון והחזיר. הוא היה מאוד אדיב ומאוד נחמד. הוא אמר לנו מראש את העלויות כדי שנדע, מאוד אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף דהרי , מודיעין.
משוב: 09/03/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני על תנור אפיה של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נחמד ואדיב.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל מזה, מודיעין.
אשרור: 15/11/2016
משוב: 28/04/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתנור של דה דיטריש.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות! פתר את התקלה במהירות ונתן טיפ מה לעשות במידה והתקלה חוזרת שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה עזריאל, מודיעין.
משוב: 03/11/2016
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת קינג.
חוות דעת:
הוא כיוון את הכפתורים של השעון וכך התנור עבד. הוא היה אצלנו 2 ד' וגבה על כך מחיר ביקור שבעיני היה גבוה. למרות זאת אני מרוצה ממנו כי הוא פתר את הבעיה.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דנה סנדר, מודיעין.
משוב: 10/10/2016
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור של חברת קריסטל.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא איתר את התקלה, הטיפול היה מהיר והמחיר היה סביר. אני נותנת לו את הציון המקסימלי. הוא היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו הלר, מודיעין.
משוב: 04/05/2016
תיאור השירות:
תיקון כרטיס של תנור מחברת סאוטר.
חוות דעת:
היה אחלה! אני חושב שהוא מקצועי והעבודה תוקנה. לגבי המחיר אני לא יודע אם זה טוב או לא.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 789 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק