מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
בוריס
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.75
מחיר 9.52
איכות 9.73
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דיוויד ברנשטיין, מודיעין.
משוב: 17/12/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא פתר את הבעיה והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת הולצר, מודיעין.
אשרור: 03/11/2015
משוב: 12/08/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי מפוצל- כולל נקיון פילטרים.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים והגיע תוך רבע שעה. עבד ממש מהר וטוב. בחדר ספציפי בבית לא הרגישו את את המזגן כמעט, אז הוא נתן עצות איך לפתור את זה, הזיז תריסים וניקה פילטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי שמש, מודיעין.
אשרור: 30/09/2014
משוב: 28/07/2014
תיאור השירות:
תיקון של דאמפר בתריס במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הבעל מקצוע שלי בכל תחומי הבית. כשנכנסתי למידרג וראיתי שהוא גם מתקן מזגנים ממש שמחתי. הוא הגיע אליי ועשה את העבודה בצורה מצויינת. השקיע המון זמן של עבודה כי באופן טכני זה היה ממש מורכב ודרש כניסה לתעלות. זאת הייתה חתיכת עבודה והוא היה ממש בסדר גמור. מגיע לו ציון מיוחד! הוא לקח לי חצי ממחירים שבעלי מקצוע אחרים הציעו לי לאותה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי כליפה, מודיעין.
משוב: 14/09/2014
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת מסנן במזגן מרכזי במפלס העליון של הדירה.
חוות דעת:
קבעתי עם בוריס תיקון התקלה ביום למחרת. לבקשתי הוא עשה מאמץ והגיע עוד באותו יום אחה"צ אלי. הוא הצליח לתקן את התקלה והציע לי להחליף את המסנן הישן ובכך להקטין את תכיפות הישנות מקרה נזילה נוסף. המחיר שנדרש סביר לחלוטין וסה"כ אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מולדובן, מודיעין.
משוב: 11/04/2014
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה בן-מוחא, מודיעין.
משוב: 17/09/2013
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! :) הגיע בזמן לא היה בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ק. מודיעין.
משוב: 20/08/2013
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מרכזי של חברת תדיראן + תיקון מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה מקצועי, הגון, הגיע בזמן וגם המחיר היה סביר. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל אדלר, שוהם.
אשרור: 19/11/2012
משוב: 19/08/2012
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא היה זמין, היה רציני, עשה את הבדיקה כמו שצריך וזהו- הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דני שפירו, שוהם.
אשרור: 28/11/2011
משוב: 29/08/2011
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים ממזגן מרכזי של תדיראן, 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה מצוין! קבענו שעה, הוא הגיע בזמן, השקיע המון זמן ופתר את הבעיה. הוא גבה מחיר מאוד סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עומר לוי, מודיעין.
משוב: 20/07/2011
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים ותיקון נזילה במזגן מרכזי של טורנדו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא בא, תיקן את הבעיה, המחיר היה סביר וזהו :) אני מאוד מרוצה!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 383 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק