איתור נזילה תת קרקעית מקו הזנה ראשי לבית בעזרת מכשיר אקוסטי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בן אדם מקסים, השקיע הרבה זמן לאתר מאיפה הנזילה, איתר אותה וחשב על פתרון יצירתי לתיקון. הוא היה ממש הוגן ולא לקח תשלום על עבודת האיתור עצמה. קבענו שיגיע לתקן ע"י יצירת קו עוקף והזנה חדשה לבית, הוא בא עם עובד נוסף ועבדו יום שלם, לאחר מכן הגיעו שוב לסיים את העבודה ולהחזיר את המרצפות. הוא ישר, הגון, אכפתי, הייתה חוויה ממש טובה ואני ממליצה!
מישל ממש מקצוען, הוא הצליח להבין מהי הבעיה שלא הייתה פשוטה בכלל, סידר אותה ודאג לשלוח דו"ח מפורט. לדעתי, המחיר קצת יקר אך סך הכל הוא היה מצוין, כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל אמיתי, תל אביב.
משוב: 06/11/2022
תיאור השירות:
איתור נזילה בקיר בבית פרטי בעזרת סיב אופטי ומצלמה תרמית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי עמרני, תל אביב.
משוב: 24/10/2022
תיאור השירות:
איתור נזילה בתקרת בית פרטי בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
היה אחלה, אני הייתי מרוצה ממנו מכל הבחינות ונותנת לו עשר בהכל, הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיקו לבני, כפר סבא.
משוב: 18/03/2025
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בצינור מתחת לאדמה, כולל אספקה והחלפת צינור בבית פרטי.
חוות דעת:
הנזילה אותרה מהר מאוד. הוא מדהים, בחור חמד, משהו בחיוך שלו גרם לי לפנות אליו וממש לא הצטערתי. לא השוויתי מחירים כדי לדעת אם המחיר היה הוגן.
השירות היה מצוין! עובד יסודי ומסודר, מסביר כל שלב והוציא דוח מפורט לחברת הביטוח. עבד מאד יסודי ובדק את כל האפשרויות כדי לוודא שאכן קלע בול, הסביר כל שלב בדרך והוציא דוח מסודר לחברת הביטוח
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 300 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מישל הוא בעל חברה לאיתור כשלים הגורמים לנזקי מים מכל הסוגים. "עולם המים על כל גווניו תמיד עניין אותי," מספר מישל. "נחשפתי אליו לראשונה כשהייתי נער כאשר אבי שהיה קבלן אינסטלציה, נתן לי מעת לעת אחריות על עבודות. מזה שנים רבות אני עוסק בתחום עבודות הבניין הכוללות את יסודות הבנייה, אינסטלציה ואיטום. את תחילת דרכי המקצועית התחלתי כמאתר מוסמך באחת החברות המובילות בארץ. כיום אני מנהל פרויקטים בתחום טיפול בכשלי מים ברמות מורכבות שונות ובנוסף מאתר ובוחן נזקי מים מוסמך." מישל מעיד כי הוא מקפיד להתחדש בכלים הטכנולוגים המתקדמים ביותר לאיתור כשלי מים, ללמוד עוד על דרכי עבודה ושיטות חדשות ולהשתתף בהשתלמויות. "אנחנו פה כדי לשרת אתכם, ומשתדלים לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר," אומר מישל, "יש בעיות שאני הולך לישון איתן בלילה וקם עם תשובה בבוקר, ואני לא מפסיק לחשוב על דרכים להגיע לפתרון עבור הלקוח. אם יש לך בעיה שאתה חושב שאין מי שיכול לפתור אותה, אנחנו הכתובת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.