רואים שהוא מבין עניין. המחיר לדעתי היה סביר והוא לא הכי עמד בזמנים אבל סך הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
איילת ה. יהוד.
משוב: 30/01/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש הכולל החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע ביום גשום, היה אדיב, שירותי וגם שלח הודעה למחרת לוודא שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חדווה צפון, תל אביב.
משוב: 04/03/2024
תיאור השירות:
ניתוק ופינוי דוד חשמל ממסתור כביסה.
חוות דעת:
היה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא שמיר, גבעתיים.
משוב: 27/02/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
לנה אוקסמן, רחובות.
אשרור: 24/02/2024
משוב: 21/01/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
עמית אלדר, הוד השרון.
משוב: 14/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד חשמל בנפח 60 ליטר.
חוות דעת:
היה עשר בכל הבחינות, הוא אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שפגשתי! התרשמתי מהמהירות שבה הוא הבין את הבעיה, מהטיפול שלו לתיקון אבל גם מהטיפול שלו כדי למנוע את הבעיה בעתיד. הוא היה מאוד אכפתי, דאג להסביר מה הן נקודות הכשל ומה לעשות כדי שזה לא יחזור על עצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל בטשטיין, כפר סבא.
משוב: 12/02/2024
תיאור השירות:
החלפת חמם, פלאנג׳ ומערבל מים בדוד.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל. בהתחלה הוא המליץ להחליף את המערבל אבל העדפתי שלא כי עד אז לא הייתה בו שום תקלה. באותו היום שתיקן לא היו מים חמים אז הוא חזר שוב כדי להחליף את המערבל. בסך הכל הוא דאג שהכל יתוקן וחזר אבל הכל יצא בסוף מאוד יקר בגלל שהיה צריך לחזור שוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
איתי גלבוע, חיפה.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הסביר, צילם לי את הדוד החדש, עשה את העבודה מרחוק והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 212 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
למאור חברת אינסטלציה וותיקה בתחום אחזקת הבית והעסק המתמחה בכל סוגי עבודות האחזקה, התיקונים וההתקנות בתחום האינסטלציה והשיפוצים הכלליים.
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה וחידוש צנרת מים וביוב
:: התקנות ברזים מכל הסוגים, ניאגרות, אסלות, כלים סניטריים, אינטרפוץ, ארונות אמבטיה ועוד
:: פתיחת סתימות בבית ובעסק, פתרון תקלות בניאגרות
:: תיקון דודי שמש ופתרון תקלות חימום בדודים
ותק בתחום
בתחום החל משנות ה90
האחריות כוללת
:: אחריות על כל עבודה מובטחת כדין
הכשרה
הכשרות והתמחויות בחברות התעשייה מהמוכרות במשק בענף הבנייה והאינסטלציה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.