מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
8.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.79
מחיר 9.23
איכות 8.71
דירוג כללי 8.93
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אושרה דיין, ירושלים.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור של גוף תאורה ותליית נברשת נוספת.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גדעון רז, ירושלים.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
התקנת זרוע טלוויזיה בקיר ממ"ד.
חוות דעת:
היה מצוין. זה לא היה עבודה גדולה אבל הוא עשה את זה בכיף ופתר את הבעיה. הוא בן אדם נחמד טוב. הוא הגיע ביום שישי מאוחר כמו שרציתי כי יש לי קליניקה, ולמרות שהיום היה חם מאוד הוא היה מאוד נחמד וענייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי שרייבר, ירושלים.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ציר בדלת כניסה.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא עשה עבודה טובה, התאמץ למרות שהיו כמה קשיים ומצא דרכים לפתור את הבעיה, לקח מחיר סביר וכמו שנקבע מראש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
‫אדיר שורץ‬‎, ירושלים.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של מוט וילון ומדף מעץ.
חוות דעת:
הוא היה אחלה לגמרי , הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה גליקסמן, ירושלים.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
תיקונים שונים במשרד כולל תיקון דלתות, הרכבת ונטה, תיקון חלון ועוד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומאוד אדיב. הוא עשה את כל מה שביקשנו והיינו מאוד מרוצים. הוא הגיע מיד, אחר כך הביא את החומרים ותוך כמה ימים הגיע וביצע את כל העבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה ב. ירושלים.
משוב: 18/08/2010
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הבעיה הייתה שהידית שמפעילה את הניאגרה הייתה מקולקלת. הוא היה נחמד ואדיב. הוא הגיע בזמן והיה ממש בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דני עיון, ירושלים.
משוב: 28/01/2009
תיאור השירות:
תיקון קצר בשעון חשמל של בניין.
חוות דעת:
אני הייתי מרוצה! הוא מבחינה מקצועית פתר את הבעיה מהר. היו כאלה שלא הצליחו והוא ישר מצא ופתר. המחיר היה סביר מאוד! הוא איש נחמד ועומד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה שימל, ירושלים.
משוב: 31/12/2008
תיאור השירות:
תיקון ציר שבור בארון, צביעה של סלון והחלפת מנורה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו, הוא השיפוצניק הכללי שלנו, כל דבר קטן שקורה אנחנו קוראים לו. בחנוכה הוא הגיע גם, לא היינו איתו בבית אבל סמכנו עליו שיעשה את מה שצריך. הוא תמיד מגיע מתי שהוא אומר ועושה עבודה טובה...
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובה פרידמן, ירושלים.
משוב: 07/12/2008
תיאור השירות:
תיקון קו ביוב מחוץ לבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא מאוד נחמד. כשקוראים לו הוא בא.הוא פשוט נחמד. אני גם חושבת שבפיניש הוא צריך קצת להשתפר- להשאיר את האיזור יותר נקי ויותר יפה...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק ל. ירושלים.
משוב: 29/11/2008
תיאור השירות:
שיפוץ חדר אמבטיה ושירותים- החלפת אמבטיה, ריצוף, עבודות אינסטלציה, החלפת שירותים וצנרת מתחת לריצפה.
חוות דעת:
אני בהחלט מרוצה! כי זה אמינות של בן אדם! הוא בסדר, איש אמין ביותר, כמו השם שלו זה באמת... מה שהוא אמר אז זה מתי שהוא הגיע! הוא לקח מחיר בסדר ועשה עבודה טובה. אני מרוצה ממנו!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק