מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.12
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.71
מחיר 9.17
איכות 9.00
דירוג כללי 9.12
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אפי שאפ, ירושלים.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
תיקון שידה כולל חיזוק מסילות והחלפת ארבעה גלגלים.
חוות דעת:
הוא תיקן את השידה ממש מהר! זאת שידה ישנה וצילמתי לו את הגלגלים ככה שהוא הביא אותם מראש. גם המחיר היה ממש טוב לדעתי. הוא היה ממש ממש אחלה ואני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורלי טלמור, ירושלים.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקונים קטנים בבית שכללו הרכבת מיטה, תיקון חשמל ומקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מקצועי, הגיע בזמן ובכללי אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי רודולפסון, ירושלים.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזקי דליפות גשם בשלושה מקומות שונים בדירה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! עודד הגיע בזמן שקבענו, הגיע שוב לאחר שהמרק התייבש. התוצאה טובה והוא התחשב במחיר שהייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה ל. ירושלים.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקוני בטון, טיח, שפכטל וצבע בתקרת אמבטיה שקרסה בעקבות רטיבות.
חוות דעת:
עודד עשה עבודה יוצאת מן הכלל! הייתי מרוצה מהאמינות שלו, מחיר טוב ומקצועיות. בא מיד כשקבענו בתקופה הזאת וסידר במיידי ובא לבדוק אחר כך אם הכל בסדר. טעה בחשבון וויתר לי על הכסף הנותר. אני אמליץ עליו לאחרים, הוא כבש אותי :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרה דיין, ירושלים.
אשרור: 24/10/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור של גוף תאורה ותליית נברשת נוספת.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון רז, ירושלים.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
התקנת זרוע טלוויזיה בקיר ממ"ד.
חוות דעת:
היה מצוין. זה לא היה עבודה גדולה אבל הוא עשה את זה בכיף ופתר את הבעיה. הוא בן אדם נחמד טוב. הוא הגיע ביום שישי מאוחר כמו שרציתי כי יש לי קליניקה, ולמרות שהיום היה חם מאוד הוא היה מאוד נחמד וענייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי שרייבר, ירושלים.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ציר בדלת כניסה.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא עשה עבודה טובה, התאמץ למרות שהיו כמה קשיים ומצא דרכים לפתור את הבעיה, לקח מחיר סביר וכמו שנקבע מראש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
‫אדיר שורץ‬‎, ירושלים.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של מוט וילון ומדף מעץ.
חוות דעת:
הוא היה אחלה לגמרי , הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה גליקסמן, ירושלים.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
תיקונים שונים במשרד כולל תיקון דלתות, הרכבת ונטה, תיקון חלון ועוד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומאוד אדיב. הוא עשה את כל מה שביקשנו והיינו מאוד מרוצים. הוא הגיע מיד, אחר כך הביא את החומרים ותוך כמה ימים הגיע וביצע את כל העבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה ב. ירושלים.
משוב: 18/08/2010
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הבעיה הייתה שהידית שמפעילה את הניאגרה הייתה מקולקלת. הוא היה נחמד ואדיב. הוא הגיע בזמן והיה ממש בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק