היה מעולה! עדכן במשך היום לגבי ההגעה, התיקון הנדרש ולגבי העלויות. היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל א. רחובות.
אשרור: 16/08/2023
משוב: 23/05/2022
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר ווירפול.
חוות דעת:
אחלה בעל מקצוע, בדק את הבעיה והיה ישיר אם כדאי לתקן או לא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ס. רמת גן.
משוב: 28/04/2021
חוות דעת:
הגיע במהירות, בדק את המקרר, ביושר רב אמר שהמקרר גמור וממש חבל לתקן ולבזבז אלף שקל. המליץ על מקרר חדש של יצרן מסויים ופירט את היתרונות ביחס למתחרים. איש נדיר וישר בעולם של היום שרובו ככולו שרלטנים רודפי בצע כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון ל. גבעתיים.
משוב: 06/11/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה נתן, רמת גן.
אשרור: 03/07/2020
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, שוקי היה מאה אחוז, הוא עבד יפה מאוד והוא יודע את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה כהן שמעון, רמת גן.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה, הסביר הכל ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שאול ד. רמת גן.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים ממקרר.
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יותם צפריר, רמת גן.
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
תיקון רעשים ותאורה במקרר מסוג אמנה.
חוות דעת:
שוקי היה יותר מבסדר גמור. נעים, ענייני, הגיב מאוד מהר, היה נחמד במהלך הביקור והטיפול, עשה רושם של איש מאוד הגון ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני קנובליך, רמת גן.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא הגיע, בדק את המקרר ולא היה ניתן לתקן אותו, נראה אמין ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1447 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.