שוקי היה בסדר, החוויה שלי ממנו טובה! בהמשך התעוררה גם בעיה אחרת והוא חזר לתקן אותה בלי תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן סלמן, קרית אונו.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מקרר.
חוות דעת:
הגיע בזמן, אמר שאין טעם לתקן את המקרר, עשה רושם של בחור אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית נוסרי, גני תקווה.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
מקסים, חבל על הזמן, היה זמין ממש מהר ועשה שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן זנו, קרית אונו.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ונחמד. הכל היה ממש עשר, פשוט מעולה אין תלונות. לדעתי המחיר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרב הורוביץ, קרית אונו.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, פשוט מעולה. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומקצועית. הוא עבד נקי והשאיר אחריו מסודר. אין דבר רע להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבר צימליכמן, קרית אונו.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
תיקון והחלפת נורות במקרר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, פתר את הבעיה והיה שירותי מאוד! ידע לתת אינפורמציה על שאלות נוספות שהיו לי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן ישרזדה, קרית אונו.
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקרר של חברת אמקור אשר כלל החלפה של גוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה באמת אדיב ונחמד מקצועי. היה גמיש בזמנים והעבודה מצויינת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל אוחיון, גני תקווה.
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
מילוי גז ופתיחת סתימה בצינור גז במקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון ה. קרית אונו.
משוב: 17/01/2018
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת פילטר במקרר.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מדהימה. הוא היה מקצועי ואדיב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1457 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.