מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.80
מחיר 9.71
איכות 9.67
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דנה אליהו, גבעתיים.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מתגים.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בדיוק בזמן, היה סבלני, נחמד והלך פעמיים לקנות מתגים. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טטיאנה שוורץ, רמת גן.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמל ישנה שכללה שקעים ומנורות.
חוות דעת:
היה אחלה! אחרי המון חשמלאים שלא הסתדרו עם מערכות החשמל המיושנות של הבית שלנו דניאל הגיע והצליח להתמודד עם הכל בצורה פנטסטית. הוא היה ממש נחמד ועשה עבודה נהדרת, אנחנו מרוצים מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אברהמוף, כפר סבא.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אכפתי ועשה עבודה מקצועית. מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יונתן לנדה בלאו, תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת לוח החשמל ומתגים בבית בעקבות קצר בחשמל החדר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נחמד וסבלני אהבתי איך שהוא עבד אבל הוא לא הצליח לתקן את התקלה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי דרור, תל אביב.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
טיפול בבעיה של קפיצת חשמל כל כמה דקות.
חוות דעת:
התקשרתי בשמונה בערב והוא הגיע מהר, עבד בצורה יסודית ואיתר את התקלה ששני טכנאים אחרים לא הצליחו למצוא. מחיר נוח למרות השעה המאוחרת, איש מאד נחמד וידידותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל קנייבסקי, הרצליה.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
איתור מקור של קצר במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה קצרה ואמר שהקצר נובע מבעיה במכונת הכביסה ואמר שאני צריכה טכנאי. הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב לשם, בת ים.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
פירוק מאוורר תקרה ישן והתקנת מאוורק תקרה חדש.
חוות דעת:
דניאל בן אדם ישר ונעים הליכות, הגיע בזמן וניקה אחריו. אבל הוא עשה עבודה טעונת שיפור, אשר בסופה האור במאוורר התקרה מרצד ומרעיש מאוד, מה שהופך את הישיבה בסלון, שם הוא מותקן, לבלתי אפשרית. יום למחרת דיברתי איתו, הוא בא וסידר את הבעיה ללא תוספת תשלום.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אנה ארד, תל אביב.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
תיקון שקע.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, הגיע ותיקן את הבעיה מהר, חיזק את השקע שלא יצא שוב, נחמד, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן נוה, תל אביב.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
הלפת שקע ותקע.
חוות דעת:
היה אחלה, הגיע מהר וטיפל בבעיה. היה אדיב, נחמד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה ברבי, תל אביב.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
החלפה של פקק בלוח חשמל והתקנת שעון שבת.
חוות דעת:
הוא עבד מצוין, באמת היה נהדר, בחור אמין וזול, הוא היה טוב והגיע אלינו פעמיים, משו מיוחד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק