מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אפיק
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.58
מחיר 9.67
איכות 9.82
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רות ג. אלומות.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
נזילה מתוך המזגן בבית
חוות דעת:
הגיע ובדק מאוד ביסודיות את המזגן כדי למצוא את הסיבה בדק האם חסר גז, האם יש סתימה או קיפאון. לא מצא אף אחת מהתקלות האלו וגם לא היתה נזילה חוזרת באותו יום. לכן סיכמנו לחכות לפעם הבאה שאדליק את המזגן על קירור לזמן ארוך ואם התקלה תחזור נבדוק שנית מה יכול לגרום לה. בנוסף תיקן לי גם חיבור אהיל לתקרה שהשתחררו לו חוטי החשמל וכל זאת במחיר בהחלט סביר על הזמן והבדיקה היסודית שעשה בהמון סבלנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה שניידרמן , כנרת (מושבה).
משוב: 21/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן בעל 1 כ"ס וחיבור נקודות חשמל.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו שהוא מאוד מקצועי, עושה עבודה טובה, הגיע בזמן ואני מרוצה, אני יכול לומר עליו רק מילים טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר יוגב, טבריה.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה רושם טוב, היה נחמד, אדיב ועשה הכל כמו שצריך. רק המחיר היה טיפה יקר לדעתי אבל בגבול הסביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מירית רחמים, גן נר.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת LG וחיווט בעוד במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מאד מקצועי, הסביר וניסה לעזור בכל דרך אפשרית. היה זמין, הגיע בזמן שאמר והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל חורש, קלע.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי במזגנים ואיתור תקלה באחד מהם.
חוות דעת:
היה מעולה! הכל הלך מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן בן תנחום, שדה אילן.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים רגילים של חברת ספקטרה 1.25 ו2 כ"ס.
חוות דעת:
אני מרוצה מהכל, עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר קדם , אמנון.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגנים מיני מרכזי מחברת תאדירן.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים מאוד, היחס אישי היה מעולה, הוא מאוד מקצועי, הוא יודע להסביר את עצמו ממש טוב, המחירים שלו מעולים, והוא מאוד יעיל וידידותי למשתמש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז אליהו, אפיקים.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים והחלפת מדחס במקרר של חברת סמסונג בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נתן שירות VIP! המחיר הוגן לדעתי, התאים את המזגן איפה שצריך לפי התקנים, הגיע ועבד מהר מאוד ביחס לקורונה, בנוסף החליף מדחס במקרר והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חניתה רוזן , בית זרע.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה,אני יודעת שהם לא פשוטים להחלפה, לא כולם מתעסקים בזה, הוא ממש בעל מקצוע אלוף! ממש חסד עליון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שלום, אפיקים.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת סמסונג.
חוות דעת:
עשה אחלה עבודה! הגיע בזמן, תקתק את העבודה, עשה את כל הפינישים, דאג שהכל עובד טוב והשאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק