רן היה מצוין! הייתי מרוצה מזה שהוא הגיע בזמן, תיקן מהר ולקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור גולדשטיין, הרצליה.
משוב: 30/12/2022
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי ותיקון תריס חשמלי אחר שהיה לא מאוזן.
חוות דעת:
הגיע בזמן, כל זמן התיקון הסביר מה עושה, השאיר מסודר ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל מ. רמת השרון.
משוב: 01/12/2022
תיאור השירות:
תיקן רצועה של תריס.
חוות דעת:
הוא היה טוב, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן פז, הרצליה.
אשרור: 24/07/2022
משוב: 24/04/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת רצועות קרועות במנוע.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מגיע לו עשר, הוא היה מאוד מקצועי ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית חצור, רמת השרון.
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
תיקון שני שלבים שבורים בתריס שלבים חשמלי בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר סיגל, הרצליה.
משוב: 10/11/2021
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא פשוט מדהים! רן הוא איש נחמד ומקצועי. הוא נתן שירות מעולה והגיע בדיוק בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ר. רמת השרון.
אשרור: 23/04/2021
משוב: 22/02/2021
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה בסלון.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליז שמש, רמת השרון.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא פשוט בחור מקסים אין לי מילים, לא ידע את הגודל של המנוע אבל אמר לי מחיר מראש של כל מנוע אז הייתי מוכנה, הייתה לי בעיה אחרת ועזר לבעל המקצוע, הוא מקצועי, עבד מסודר מאורגן ובצורה נקייה היה כיף להכיר אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2580 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.