היה מדהים! רן אבחן את הבעיות האפשריות כבר בטלפון ונתן את הפתרונות האפשריים. כשהגיע למקום בדק את התריס כדי לראות מה הפתרון הטוב ביותר. עבד מסודר, נקי, הסביר הכל ועמד בזמנים. התריס עובד מעולה. אם אצטרך אקרא לו שוב, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיה דקל, תל אביב.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
תיקון והרכבה של מנוע חדש, לתריס חשמלי גלילה ברוחב 4 מטר.
חוות דעת:
מרוצים מאוד מהעבודה! מקצועי ישר ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן לברמן, תל אביב.
משוב: 21/03/2024
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
גם התקשורת והתיאום לפני ההגעה, גם הגיע בזמן וערך תיקון מקצועי עם הסברים לכל דבר . פשוט מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר ג. תל אביב.
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה נ-ה-ד-ר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סמי שושן, תל אביב.
משוב: 08/02/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי והחלפת מנוע.
חוות דעת:
היה מצוין! רן הגיע במהירות, אבחן בזריזות את הבעיה, הציע פתרון ותיקן את הכול במקצועיות. מחיר העבודה היה הוגן. בעל מקצוע אמין ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן ש. תל אביב.
אשרור: 24/12/2023
משוב: 28/09/2023
תיאור השירות:
תיקון רצועה פגומה.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש! רן אבחן את התקלה באמצעות סרטון ששלחתי. העריך את טווח המחירים שהתיקון יעלה. הגיע תוך זמן קצר. טיפל ברצועה פגומה והמחיר היה בטווח נמוך של ההערכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן צידון, תל אביב.
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
רן אחלה בחור, הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ועשה עבודה מעולה. אני מעניק לו ציון 10/10 בכל הפרמטרים!
פיני עשה עבודה מהירה וטובה, אבל אנחנו עדיין מחכים לאחריות של המנוע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2579 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.