מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
רן
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.94
מחיר 9.67
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיורא בלופרב, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי כולל החלפת שלבים ושינוי זוית ציר מנוע.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, אמר שהתקלה לא מצדיקה את החלפת התריס והיה יותר מוצלח מטכנאים קודמים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
עודד זמיר, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות וציר בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! גם הגישה שלו לעבודה וגם הדיבור שלו. הוא עבד בצורה טובה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שרפשטיין, תל אביב.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא עשר, שירות מעולה , המחיר יותר טוב מבעלי מקצוע אחרים שבדקתי אצלם, מאוד נחמד, אדיב והגיע אלינו בתוך שנייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילה ויאיר בורנשטיין, תל אביב.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא אדם ממש מדהים! אם היה ציון מיליון היה מגיע לו! היה מעולה מבחינת מקצועיות ועמידה בזמנים. נתן מחיר הוגן לגמרי, ותיקן עוד דברים בבית על הדרך. היה ממש שירותי ויצירתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי יוסיפוביץ, תל אביב.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שלב בתריס גלילה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! הוא החליף לי שלב בתריס שנשבר, עשה עבודה יפה ומקצועית, לקח מחיר סביר, הגיע בזמן ואפילו הקדים. כל הכבוד לו - 10 בכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי רפאלין, תל אביב.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מקצועי, עמד בזמנים ואני מאוד מרוצה מהשירות. לדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מילר, תל אביב.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא מקצועי, חביב ונחמד, בעל מקצוע יוצא מן הכלל ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד שרפשטיין, תל אביב.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, הוא היה נחמד ואפילו הציע לנו עוד אפשרות נוספת ממה שרצינו. הוא פירט והסביר ענה על מה שצריך והחלטנו לעשות מה שהוא הציע. עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן גסמי חן, תל אביב.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור בין תריס למנוע בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע על הבוקר כמו שקבענו, יומיים לאחר שהתקשרתי אליו. הגיע וישר התחיל לעבוד, היה מאוד אדיב ותיקן את זה מאוד מהר בצורה מאוד מקצועית. על הדרך בדק לנו עד תריס לראות שתקין. עבד מהר ונקי היה אדיב ומקצועי. היה באמת מעולה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת סגל, תל אביב.
משוב: 12/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית של חלון בחדר אחד ותיקון תריס חשמלי בחדר אחר, שכלל תיקון מנוע.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אחלה בחור! מאוד אדיב, מאוד מקצועי, מאוד רציני ובאמת אפשר לסמוך עליו. עושה את העבודה מהר, בצורה טובה והיה ממש אחלה. מבחינתי הוא יכול לקבל על הכל 10, היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2009 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק