מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוני
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.89
מחיר 9.49
איכות 9.85
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיגל א. חולון.
משוב: 16/05/2020
חוות דעת:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מארק ב. חולון.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
איתור ואבחון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
פשוט נהדר! איש מקצוע, אדיב סובלני - מספק הסברים מפורטים בכל שלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלין אסיג, בת ים.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימות, התקנת סיפון.
חוות דעת:
היה מדהים! הכי חשוב הבין מאיפה הריח עולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר בן דוד, חולון.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיות וחלקי פלסטיק בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע תוך חצי שעה וקנה את החלקים, עבד נקי ומסודר, נראה בחור סופר מקצועי ואדיב. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדריי ריאזנוב, חולון.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
מצוין! הכל היה מעולה, מקצועי, נעים, נקי, הכי מושלם שקיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נסים אשכנזי, חולון.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז בבית משותף שכללה התקנת צינור חיצוני במקום צינור תת קרקעי.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא נתן פתרון זול, בעל מיקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה סקובליק, חולון.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
התקנת סיפון וברז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יוני היה מעולה! הזמנו אותו בערב חג הפסח להתקין את הסיפון ושכחתי לעדכן אותו שאני צריכה גם ברז. הוא ניסה להתקין את הברז, אבל ראה שצריך הארכה לצינור המים ולא היה לו. אז הוא הפך עולמות כדי להשיג לנו הארכה, כי לא רצה שנישאר בלי מים לחג, ממש ראיתי שהוא דאג והיה אכפתי! בסופו של דבר הגיע אלינו יום למחרת מוקדם בבוקר והתקין הכל. הוא היה ממש הוגן במחיר ולא גבה תוספת למרות כל הסיפור עם הברז. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון קרן, חולון.
משוב: 15/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בסיפון בברז המטבח.
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד. הגיע יחסית מהר מאוד, טיפל בתקלה באופן מקצועי ומהיר והיה אדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פליקס וולבובסקי, בת ים.
משוב: 12/04/2020
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אווה קצב, בת ים.
משוב: 08/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הוא הגיע בזמנים וביצע את העבודה, הגישה שלו הייתה נחמדה, לאחר ביצוע העבודה הייתה תקלה חוזרת והוא היה זמין וחזר לטפל בזה, הדבר היחיד שלא אהבתי זה היה המחיר שהוא גבה עבור העבודה שלדעתי היה גבוה מאוד ביחס למה שהוא ביצע.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק